واکنش رئیس سازمان پدافند غیرعامل به خبر قطع اینترنت ایران | خدارا شکر!

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به خبر قطعی اینترنت ایران در زمان برگزاری کنکور واکنش نشان داد.

واکنش رئیس سازمان پدافند غیرعامل به خبر قطع اینترنت ایران | خدارا شکر!

قطع اینترنت در زمان کنکور بار دیگر خبرساز شد. رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از رایزنی با وزارت ارتباطات برای قطع اینترنت در زمان کنکور خبر داده بود؛ با این حال، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شبکه اجتماعی بومی ویراستی، به پیشنهاد قطع اینترنت در زمان کنکور و برای کنترل تقلب‌های احتمالی دانش‌آموزان در زمان برگزاری امتحان‌های نهایی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: قطع و محدودیت اینترنت هنگام برگزاری امتحانات خردادماه + جزییات

بیشتر بخوانید: ماجرای قطع اینترنت کل کشور چیست؟

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ویراستی نوشت: «پیشنهاد قطع اینترنت برای کنترل تقلب‌های احتمالی دانش آموزان در زمان برگزاری امتحان‌های نهایی غیرقابل قبول است.

اولویت پدافند غیرعامل پایداری خدمات زیرساختی به مردم از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

خدا را شکر که این پیشنهاد تکذیب شد.»

در ادامه این پیام آمده است: «زمانی که زیرساخت ارتباطات کشور زیر ساخت تمام مشاغل دیجیتال می‌گردد و این بخش پیشران اقتصاد می‌شود تضمین تداوم کارکرد زیرساخت ارتباطات از منظر پدافند غیرعامل امری واجب است.

البته حساب مخاطرات در سطح امنیت ملی را جدا می‌دانیم.»

لازم به ذکر است، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از رایزنی با وزارت ارتباطات برای قطعی اینترنت بین‌الملل در حین برگزاری آزمون خبر داده و گفته بود: با وزارت ارتباطات در حال رایزنی هستیم تا به مدت ۱۰ تا ۱۱ روز اینترنت بین‌الملل قطع شود!

محمد احسان، خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به صحبت‌های یک مقام ارشد وزارت آموزش و پرورش در یکی از پیام‌رسان‌های بومی اظهار داشت: همانگونه که سال قبل هم اعلام شد، وزارت ارتباطات برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت را قطع نخواهد کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87104

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر