مشکلات ثبت‌نام خودرو به مجلس رسید | آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان اصلاح شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکلات در نحوه ثبت‌نام خودرو و آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان شد.

مشکلات ثبت‌نام خودرو به مجلس رسید | آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان اصلاح شود

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که در نحوه ثبت‌نام خودرو نیز مشکلاتی وجود داشته و افرادی در این زمینه مقصر هستند که موجب شدند اعتماد مردم سلب شود.

علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در  جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: برخی از متخلفین در جریان تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان استعفا دادند اما انتظار است که دولت با مابقی متخلفین نیز برخورد کند. آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی نیز اشکالاتی دارد. گروه‌های ارزیابی سلیقه‌ای عمل کردند؛ لذا امیدواریم اصلاحات لازم در این آئین نامه صورت گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: تیم استقلال و محرومیت آن از لیگ قهرمانان آسیا نیز مانند اجرای قانون رتبه‌بندی است. چرا تعلل صورت گرفته و چه کسی مقصر است؟ برخورد با مقصرین ضروری است و امیدواریم شاهد استعفای افراد خاطی باشیم.

نماینده مردم‌ محلات در مجلس شورای اسلامی‌، تصریح کرد: در نحوه ثبت‌نام خودرو نیز مشکلاتی وجود داشت و افرادی در این زمینه مقصر هستند که موجب شدند اعتماد مردم سلب شود؛ لذا برخورد با خاطیان در این زمینه هم ضروری است. گرانی میوه و عدم تنظیم بازار در شب عید قابل قبول نبوده و بابد  با مقصران در این زمینه برخورد صورت گیرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80214

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر