رئیسی: مهدکودک در ادارات ایجاد شود

رییس جمهوری گفت: تاسیس مهدهای کودک در ادارات و سازمان ها حرف حقی است که در قانون جمعیت نیز به آن اشاره است و باید به طور حتم این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد تا بانوان شاغل بتوانند با آسوده خاطر فرزندانشان را در یک مکان مناسبی نگهداری کنند.

رئیسی: مهدکودک در ادارات ایجاد شود

ایرنا: رییس جمهوری گفت: تاسیس مهدهای کودک در ادارات و سازمان ها حرف حقی است که در قانون جمعیت نیز به آن اشاره است و باید به طور حتم این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد تا بانوان شاغل بتوانند با آسوده خاطر فرزندانشان را در یک مکان مناسبی نگهداری کنند.

وی همچنین به توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های بی سرپرست یا بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: البته این یک کار موقت است که باید انجام شود، چرا که مساله فقر و نداری با این ها حل نمی شود.

رییسی ادامه داد: بخشی از خانواده های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی بوده اما خانواده های هستند که دارای مناعت طبع بوده و حاضر نیستند که مشکلات مالی خود را مطرح کنند که باید این خانواده ها را شناسایی و به آن ها نیز کمک شود.

وی گفت: سازمان های مردم نهاد و موسسه های خیریه و همچنین کانون های مساجد در محلات باید این خانواده های دارای مشکل مالی را شناسایی کرده و مورد توجه قرار دهند و البته دولت نیز نسبت به این ها وظیفه دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6343

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر