روزنامه جوان: زیادآبادی تسلیم خوی غیرانسانی برانداز‌ها شد!

روزنامه جوان نوشت: زیدآبادی آدم سختی ندیده‌ای در سیاست نیست... اما همچنان سیاسی نوشت و نوشت و نوشت. حالا، اما تسلیم خوی غیرانسانی برانداز‌ها شد.

روزنامه جوان: زیادآبادی تسلیم خوی غیرانسانی برانداز‌ها شد!

روزنامه منتسب به سپاه در مطلبی از خداحافظی احمد زیدآبادی از سیاست نوشته و او را روزنامه‌نگاری «سختی‌دیده» خطاب کرده است!

جوان نوشت: زیدآبادی آدم سختی ندیده‌ای در سیاست نیست. او بیش از ۳۰ سال سابقه روزنامه‌نگاری دارد و چندین سال زندان و تبعید به دلیل فعالیت علیه نظام را تجربه کرده است. او حتی به محرومیت از فعالیت سیاسی هم محکوم شد، اما همچنان سیاسی نوشت و نوشت و نوشت. حالا، اما تسلیم خوی غیرانسانی برانداز‌ها شد. اپوزیسیون ایرانی همه این سال‌ها همه اصول اخلاقی را زیر پا گذارد و آشوب‌های دو ماه اخیر نشان داد که در این زیر پا گذاشتن، شدیداً هم موفق بوده‌اند و از هیچ امر غیراخلاقی فروگذار نکردند!

در ادامه این مطلب آمده است: این میان تجربه جدیدی هم برای زیدآبادی اتفاق افتاد. اصولگرایان و حامیان ایران از خداحافظی او استقبال نکردند، گفتند محکم باش و بمان؛ او طی این مدت همیشه علیه اصولگرایان بود. او را به صداوسیما دعوت کردند و در همان برنامه علیه صداوسیما موضع گرفت. اما کسانی که تا حد زیادی همفکرش بودند، او را وادار به خداحافظی کردند، این دیکتاتور‌های کوچولو!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55357

ارسال نظر