پیام ویژه سردار نقدی برای دانش‌آموزان

سردار نقدی خطاب به دانش آموزان می‌گوید: از این نوع حماسه‌ها دختران و پسران دانش آموز ما کم نیافریدند و سرنوشت طاهره هاشمی، نسرین افضل، فوزیه شیردل و... بخوانید. شما باید راه ناتمام آنها را تمام کنید.

پیام ویژه سردار نقدی برای دانش‌آموزان

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یازدهم آبان ماه آپین درمراسم افتتاحیه و زنگ استکبارستیزی دبستان تمام هوشمند دخترانه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت روز دانش‌آموز می گوید: شهدا با خون پاشان زمینه ساز حذف استبداد و دیکتاتور و اختناق از کشور شدند و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند. کشوری که سالیان طولانی بر آن افراد دیکتاتور و مستبد و غالبا افراد بی سواد به اسم شاه بر آن حکومت می کردند و چون پدرشان شاه بوده، آنها نیز باید شاه می شدند.

او می افزاید: کسی که زورش زیاد بود بر علیه شاه قبلی کودتا می کرد و سر سلسه یک حکومت شاهی می شد و بعد پسران، فرزند و ... فارغ از اینکه فرد خوب یا بدی، باسواد یا بی سواد، ترسو یا شجاع، است و فقط ملاک این بود که پسر شاه قبلی باشد، بر منسد می نشست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه می‌دهد: شاهان غالبا دنبال رفاه خود بودند و درد مردم را نمی فهمیدند و دانش آموزان ما در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۵۷ به میدان آمدند و خون خود را دادند تا آن نظام دیکتاتوری کنار رود و نظامی به اسم اسلام سرکار بیاید و شرط رهبری در آن دانشمندبودن است. یعنی ملت گفت که من زیر بار هر کسی که فرزند آن دیگری که شاه بوده نمی روم؛ من دانشمندترین انسان های روزگار را به رهبری برمی گزینم.

او اضافه می‌کند: ملت ایران گفت که زیر بار هر مکتب و زوری نمی روم و می خوام زیر پرچم اسلام که خدا به عنوان قانون زندگی بشر قرار داده، زندگی کنیم و این پرچمی که نماد این نظام است به نام هیچ پادشاهی نیست و پادشاهی را از آن خدا می داند.

نقدی با اشاره ۳۶ هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: کومله که امروز شعار «زن، زندگی، آزادی» سر می‌دهند، «ناهید فاتحی» دختر سنندجی را در آن دوران به جرم همکاری با سپاه اسیر کردند و آن دختر ۱۶ ساله دانش آموز را در طویله ی یک روستای صعب العبور زندانی کردند؛ او در اختیار کومله ها بود و این دختر هر دو یا سه روز یکبار کنار چشمه برای شستشوی صورت و ظرف غذای خود، می آوردند. در آنجا ناهید فاتحی با خانم های روستایی درد و دل می کرد لذا مردم به کومله ها فشار آوردن که او را آزاد کنند و در نهایت کومله ها به او گفتند که اگر با سپاه ارتباط نداشتی وسط روستا به رهبر توهین کن و علیه او شعار بده. این دختر نوجوان حاضر به این کار نشد. کومله ها سر او را تراشیدند و در روستا گرداندن و بعد از شکنجه های طولانی او را زنده به گور کردند و مقبره او در آن روستا است. پس از آزادسازی روستا به درخواست والدین این دختر جوان، پیکر مطهر ناهید فاتحی به منطقه خودشان منتقل و تدفین شد.

او خطاب به دانش آموزان می‌گوید: از این نوع حماسه‌ها دختران و پسران دانش آموز ما کم نیافریدند و سرنوشت طاهره هاشمی، نسرین افضل، فوزیه شیردل و... بخوانید. شما باید راه ناتمام آنها را تمام کنید.

امروز بشریت گرفتار زورگویی آمریکاست، دیکتاتورترین رژیم در طول تاریخ بشریت رژیم آمریکاست. به شصت هفتاد کشور دنیا تجاوز و حمله کرده است و میلیون انسان را به شهادت رسانده و اموال آنها را غارت کرده است و همه ما باید در برابر آن قیام کنیم و راه نیمه تمام این شهدا و شهید سلیمانی را به آخر برسانیم. این بخش دیگری از سخنان سردار نقدی در جمع دانش آموزان کرمانی بود.

او می افزاید: مقام معظم رهبری از دانش آموزان تحصیل، تهذیب و ورزش خواسته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: نسل‌های قبل از شما شاه زورگو را شکست دادند و صدام دیکتاتور را شکست دادند و منافقین جنایتکار را شکست دادند.

او با اشاره به سیاه دلی داعشی ها و فاجعه شاهچراغ می‌گوید: تفکیری ها در شاهچراغ طفل کوچک را در آغوش مادرش به شهادت رساندند. اکنون همه قدر شهید سلیمانی را می دانند که اگر ایشان نبود تکفیری ها در منطقه چکار می کردند. دشمنان ما اینها(دعشی‌ها) هستند.

سردار نقدی خطاب به دانش آموزان می گوید: شهدای قبل از شما آنها (موارد ذکر شده در بالا) را شکست دادند و امروز روز شماست که ته مانده رژیم صهیونیستی را در منطقه پاک کنید و برای همیشه منطقه را از شر اسرائیل و آمریکا راحت شود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50720

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر