پیام مهم آموزش و پرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پیامی نوشت: ۱۳ آبان ماه روز تحقق وعده آزادی خواهان در برابر ظلم و جور مستکبران عالم است و روزی است که هیمنه پوشالی و دروغین آمریکای جنایت کار در برابر دیدگان جهانیان تا ابد فروریخت.

پیام مهم آموزش و پرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن ١٣ آبان‌ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

در پیام مسعود حمیدی‌نژاد آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

تجلی روحیه استکبارستیزی و ایستادگی در برابر زورگویان عالم و تلاش برای تحقق آرمان های والای انقلاب مهمترین اهداف امام امت در طول حیات گهربارشان بود و بی شک تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در روز ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ مقاوت ملت های مظلوم در برابر زیاده خواهی استکبار بود.

۱۳ آبان ماه روز تحقق وعده آزادی خواهان در برابر ظلم و جور مستکبران عالم است و روزی است که هیمنه پوشالی و دروغین آمریکای جنایت کار در برابر دیدگان جهانیان تا ابد فروریخت. ۱۳ آبان ماه که به عنوان روز ملی استکبار ستیزی و روز دانش آموز نامگذاری شده است یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران اسلامی است. تبعید حضرت امام(ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) از رخدادهایی است که زمینه ساز شکل گیری بزرگترین نهضت استکبارستیزی در جهان به رهبری حضرت امام خمینی (ره) شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان ماه و روزملی مبارزه با استکبار جهانی،  به شهدای دانش آموزی که در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند ادای احترام می کنم و روز دانش آموز را به فرزندان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی،  به عنوان طلایه داران تحقق تمدن اسلامی تبریک عرض می نمایم.

امید است در سایه الطاف الهی و در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تربیت دانش آموزانی گام دومی؛ در تراز انقلاب اسلامی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی پیروز و سربلند باشیم.

 مسعود حمیدی نژاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50713

ارسال نظر