درخواست مولوی عبدالحمید از مردم سیستان و بلوچستان درباره حادثه زاهدان

مولوی عبدالحمید: وقایع امروز سیستان و بلوچستان دست عوامل نفوذی دشمن بوده است

درخواست مولوی عبدالحمید از مردم سیستان و بلوچستان درباره حادثه زاهدان

مولوی عبدالحمید: وقایع امروز سیستان و بلوچستان دست عوامل نفوذی دشمن بوده است

مولوی عبدالحمید از مردم استان سیستان و بلوچستان خواست تا به شایعاتی که در سطح شهر در حال چرخش است گوش ندهند.

امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان که ساعتی  بعد از اتفاقات رخ داده در زاهدان در شبکه استانی در پخش زنده با مردم سخن می‌گفت، افزود: شیعه و سنی در کنار هم سالهاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است و در این رابطه مردم استان باید هوشیار و آگاه باشند تا به حوادث پیش آمده بیشتر دامن زده نشود.

عبدالحمید افزود: از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، متن پیام ایشان به شرح زیر است:

مردم شریف شهرستان زاهدان و استان سیستان‌وبلوچستان! حادثه‌ای که امروز (جمعه ۸ مهرماه ۱۴۰۱) بعد از مراسم نماز جمعه در زاهدان پیش آمده است بسیار تلخ و ناگوار است. این حادثه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بوده که این حادثه پیش بیاید.

آنچه در حال حاضر به شدت مورد نیاز جامعۀ ماست حفظ آرامش است که مردم عزیز زاهدان و استان به شایعات و تحریکات توجه نکنند و آرامش خودشان را حفظ کنند و از هر نوع تعرض و تحریکی در این شرایط اجتناب کنند. هرگونه تحریک در این شرایط مشکل‌ساز خواهد بود. تأکید می‌کنم بر اینکه در شهر و استان و در راه‌ها آرامش حفظ شود تا این مسأله مورد بررسی جدی قرار بگیرد.

مواظب باشیم که بسیاری از دشمنان اهداف دیگری دارند و از شرایط بحرانی سوءاستفاده می‌کنند. لذا به این دشمنان قسم‌خورده فرصت ندهیم که منطقه را متشنج کنند و برادرکشی راه بیندازند.

مجدد تأکید می‌کنم و این پیام بنده را به همه برسانید که در شرایط کنونی حفظ آرامش و امنیت بسیار مهم است تا حق و باطل مشخص بشود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44556

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر