اطلاعیه مهم شورای تامین سیستان و بلوچستان | روایت هایی از حوادث امروز زاهدان

شورای تامین سیستان و بلوچستان مردم را به حفظ آرامش دعوت کرد

اطلاعیه مهم شورای تامین سیستان و بلوچستان | روایت هایی از حوادث امروز زاهدان

شورای تامین سیستان و بلوچستان مردم را به حفظ آرامش دعوت کرد

به گزارش ایرنا ،شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیر اندازی اوضاع شهر را نا امن کنند با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان آمده است:مردم عزیز و خداجو و فهیم شهرستان زاهدان به اطلاع شما می رسانیم؛افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیر اندازی اوضاع شهر را نا امن کنند با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

خواهشمندیم ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محلهای تجمعی خودداری شود.از شما مردم بصیر و آگاه سیستان و بلوچستان ، تقاضا می شود به شایعاتی که هم اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نفرمایید.شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان

گزارش خبرگزاری فارس از درگیری های امروز زاهدان 

فارس نوشت: ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد. 

گزارش‌ها از کشته شدن شدن حداقل ۲ تن و زخمی شدن چند ده تن نفر در این تیراندازی خبر می‌دهد. یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و یک بانک توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شدند. 

در میدان کشاورز و بازار مشترک و جمعه بازار نیز چند لاستیک و سطل زباله آتش زده شد. یک نانوایی در نزدیکی خیابان جام‌جم زاهدان نیز مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت.

همچنین گزارش خبرنگار صداوسیما از وقایع امروز زاهدان را مشاهده کنید

خبرگزاری تسنیم: حمله به کلانتری در زاهدان تروریستی بود

تسنیم نوشت:اتفاقات امروز در زاهدان پس از یک حمله تروریستی به کلانتری در زاهدان و گشودن رگبار به سمت نیروهای انتظامی به وقوع پیوسته است.در این حمله تروریستی برخی نیروهای انتظامی کلانتری مجروح شده‌اند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44546

ارسال نظر