صحبت‌های تازه انسیه خزعلی: سفر پسرم ربطی به فیلترشکن نداشت

حقیقتاً من گله‌مند هستم، هنگامی که آن طرف آبی‌ها و معاندین اخباری را پخش می‌کنند، رسانه‌های داخلی چرا این کار را انجام می‌دهند. حتی رسانه‌های داخلی تکذیبیه‌ای که دادیم را پخش نکردند که جای تأسف دارد.

صحبت‌های تازه انسیه خزعلی: سفر پسرم ربطی به فیلترشکن نداشت

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر فرزندش به خارج از کشور که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد، گفت: شاید صحیح نباشد اما باید از رسانه‌های مختلف گله کنم که خبر دروغ و کذب را منتشر کردند؛ چه در مورد بحث مهاجرت که پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و چه در بحث فیلترشکن، به هیچ وجه سفر او در ارتباط با فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده و او هیچ ربطی به این موضوع نداشته است.

وی عنوان کرد: حقیقتاً من گله‌مند هستم، هنگامی که آن طرف آبی‌ها و معاندین اخباری را پخش می‌کنند، رسانه‌های داخلی چرا این کار را انجام می‌دهند. حتی رسانه‌های داخلی تکذیبیه‌ای که دادیم را پخش نکردند که جای تأسف دارد.

معاون امور زنان رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: حقیقتاً به عنوان کسانی که باید در جهاد تبیین و روایتگری صحیح عمل کنید جای تأسف دارد که می‌بینم چنین چیزهای نقل می‌شود که جای تأسف دارد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44087

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر