معاون رئیسی: برخی سینماگران زن را تهدید کردند

در وهله اول تعداد زیادی برای مشارکت اعلام آمادگی کردند، اما بعد متوجه شدیم آنها را تهدید کرده‌اند که اگر مشارکت کنید از مسائلی محروم خواهید شد و در گروه‌هایشان هم این مسئله را علنی کردند که باید پرسید اگر ادعاها جدی و مستند بوده چرا از این موقعیت استفاده نکردند .

معاون رئیسی: برخی سینماگران زن را تهدید کردند

انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با فارس پیرامون مساله رسیدگی به اعتراضات زنان در سینمای ایران گفت: «ما ضمن اطلاعیه‌ای اعلام کردیم که شنوا و پیگیر شکایات هستیم و جلسه ای هم ترتیب دادیم با فعالانشان تماس گرفته‌ شدو از آن‌ها دعوت  به عمل آمد. در وهله اول تعداد زیادی برای مشارکت اعلام آمادگی کردند، اما بعد متوجه شدیم آنها را تهدید کرده‌اند که اگر مشارکت کنید از مسائلی محروم خواهید شد و در گروه‌هایشان هم این مسئله را علنی کردند که باید پرسید اگر ادعاها جدی و مستند بوده چرا از این موقعیت استفاده نکردند . 

 

با این حال عده‌ای شرکت کردند وبرخی از آسیب های جامعه هنری را باحضور مدیر خانه سینما و مشاور زنان وزارت ارشاد مطرح نمودند و از اینکه ورودی‌های سینما ورودی‌های مناسبی نیستند و گزینش لازم صورت نمی‌گیرد واز اینکه گاهی اشخاصی بدون داشتن شایستگی های لازم و با رانت و شیوه‌های ناسالم به این عرصه وارد می شوند گلایه مند بودند.»

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25133

ارسال نظر