پاسخ وزیر خارجه به جنجال های توئیت معاون اش | امیرعبداللهیان: به مذاکره ادامه می دهیم

پس از آنکه علی باقری در توئیتی درباره مذاکرات هسته ای واکنش هایی را ایجاد کرد امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه امروز با انتشار توئیتی تاکید کرد که ایران از مسیر مذاکرات نتیجه دار فاصله نخواهد گرفت.

پاسخ وزیر خارجه به جنجال های توئیت معاون اش | امیرعبداللهیان: به مذاکره ادامه می دهیم

پس از آنکه علی باقری در توئیتی درباره مذاکرات هسته ای واکنش هایی را ایجاد کرد امیرعبداللهیان  وزیر امور خارجه امروز  با انتشار توئیتی تاکید کرد که ایران از مسیر مذاکرات نتیجه دار فاصله نخواهد گرفت.

حسین امیرعبداللهیان نوشت:جمهوری اسلامی ایران از مسیر مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی گیرد.به قانون مجلس پایبندیم، مذاکره را ادامه می دهیم ، آمریکا را به واقع بینی و فاصله گرفتن از جنون تحریم جدید و آژانس را به رفتار فنی و اجتناب از اقدام سیاسی فرا می خوانیم.تردیدی به خود راه نمی دهیم که تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.

در همین رابطه بخوانید

مذاکره کننده ارشد ایران استعفا داده است؟

توئیت مذاکره کننده ایران دلار را دوباره گران کرد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26354

  • حمید

    لطفا اگر فنون مذاکره را یاد دارید، با درنظر گرفتن اوضاع مردم فوری نتیجه گیری نمایید. یکسال بی نتیجه مذاکره نموده اید و دراین یکسال اثر مذاکره شما موجب گرانی کالاها تا چند برابر و تورم ۵۰ درصدی شده است. چنانچه قادر به پیشبرد و نتیجه نیستید کار را به کسانی واگذار کنید که جسارت و فنون مذاکره را بدانند😡

  • محمدولایی بازنشسته

    آغای عبدالهی عزیز قبول کنید که توانش در بازوهای شما نیست سیاست کار افرادی خاص سیاسیست

ارسال نظر