خبر خوش برای نیروهای شرکتی/ درخواست ویژه برای تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت

یک نماینده مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت بی‌عدالتی درباره وضعیت کارمندان است خواستار تشکیل جلسه ویژه برای تعیینن تکلیف این طرح شد.

خبر خوش برای نیروهای شرکتی/ درخواست ویژه برای تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت

یک نماینده مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت  بی‌عدالتی درباره وضعیت کارمندان است خواستار تشکیل جلسه ویژه برای تعیینن تکلیف این طرح شد. 

به گزارش عرشه آنلاین، نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری جلسه ویژه‌ای برای تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی لازم است برای دو موضوع جلسه ویژه‌ای برگزار کند اولین موضوع بحث افزایش قیمت کالاهاست که انتظار مردم اقدامی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این موضوع است.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر بحث تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت است این طرح دستاورد مجلس شورای اسلامی بوده که هنوز تعیین تکلیف نشده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بی‌عدالتی درباره وضعیت کارمندان وجود دارد شرکت‌های واسطه‌ای خون آنها را می‌مکند که باید این وضعیت ساماندهی شود.

صباغیان گفت که مجلس شورای اسلامی جلسه ویژه‌ای با حضور نمایندگانی از دولت، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت برگزار کند تا موضوع شفاف شده و مشکلات کارکنان حل شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132595

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر