اقدام مجلس برای نیروهای شرکتی/ درخواست از شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون مربوط به ساماندهی نیروهای شرکتی و خدمتی از سوی دولت شد.

اقدام مجلس برای نیروهای شرکتی/ درخواست از شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون مربوط به ساماندهی نیروهای شرکتی و خدمتی از سوی دولت شد.

به گزارش عرشه آنلاین،  مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد دز مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری با اشاره به تصویب قانون مربوط به ساماندهی نیروهای شرکتی و خدمتی در مجلس گفت: امیدواریم دولت هرچه زودتر به دغدغه این عزیزان که از قشر ضعیف، عزیز و مظلوم جامعه هستند، توجه کرده و به این قانون جامه عمل بپوشاند تا مشکل آنها حل شود.

وی همچنین در تذکر دیگری به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: طی دو سال اخیر دانش‌آموزان و کنکوری‌ها دغدغه‌هایی داشتند و بارها و بارها اعتراض رسمی خود را مظلومانه اعلام کردند که نمایندگان نیز در این راستا طرحی را تدوین کردند و بر تعیین تکلیف این طرح مصر هستند؛ در همین زمینه از کمیسیون آموزش مجلس و آقای منادی درخواست داریم که بیشتر از این تعلل نکنند و طرح را به صحن علنی ارائه کنند تا نمایندگان ملت انجام به وظیفه خود عمل کرده و راهکارهای لازم را برای رفع دغدغه این قشر از جامعه را تصویب کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در حال حاضر ناراحتی این عزیزان به خانواده‌های آنها نیز انتقال یافته است؛ بیشترین آسیب را در حوزه امنیتی خودمان به خودمان می‌زنیم، امیدوارم همه مسئولین که می‌توانند این کلافه سردرگم را باز کنند، اکثر نماینده‌ها دلشان با شما است و پای کار شما هستند.

محمودوند همچنین با اشاره به مشکل دانشجویان پزشکی خارج از کشور تاکید کرد: این قشر افراد توانمندی هستند که در کشورهای شرقی و غربی درس خوانده‌اند و از همه مسئولان به ویژه وزارت بهداشت درخواست همراهی با آنها را دارم.

وی همچنین در پایان گفت: خیانت مجلس به بازنشستگان یک دروغ محض است. این موضوع در لایحه دولت آورده شده بود و نمایندگان حتی آن را تقلیل دادند. تبصره ۶ نشان از فداکاری نمایندگان مجلس است

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129812

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر