خزعلی جا پای رئیسی گذاشت/ بی‌حجابی قطعاً جمع خواهد شد

انسیه خزعلی نیز اظهارات چندی پیش رئیسی را درباره جمع شدن بی حجابی تکرار کرد.

خزعلی جا پای رئیسی گذاشت/ بی‌حجابی قطعاً جمع خواهد شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به تأکیدات رئیسی رئیس‌جمهور در این رابطه پرداخت که احترام به قوانین موجود و لازم الاجرا بودن آن‌ها ضروری است و همه در پناه قانون به امنیت می‌رسند. وی ضمن احترام به دغدغه مردم انقلابی و متدینین و خانواده معظم شهدا گفت بی‌حجابی قطعاً جمع خواهد شد.

نهصد و چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با موضوع «بحث و بررسی پیرامون لایحه عفاف و حجاب» به ریاست کبری خزعلی برگزار شد.

جلسه ۹۴۵ شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با حضور اعضا و مدعوینی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، قوه قضائیه و حقوقدانان دانشگاه تهران با موضوع «بحث و بررسی پیرامون لایحه عفاف و حجاب» برگزار شد.

در ابتدای جلسه خزعلی به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر اینکه «بی‌حجابی حرام شرعی و سیاسی است و اینکه اگر مردم پشت پرده این برنامه‌ریزی‌ها توسط دشمنان را می‌دانستند رویگردان می‌شدند» اشاره کرد.

وی در ادامه به تأکیدات رئیسی رئیس‌جمهور در این رابطه پرداخت که احترام به قوانین موجود و لازم الاجرا بودن آن‌ها ضروری است و همه در پناه قانون به امنیت می‌رسند. وی ضمن احترام به دغدغه مردم انقلابی و متدینین و خانواده معظم شهدا گفت بی‌حجابی قطعاً جمع خواهد شد. رئیس جمهور در مورد روش‌ها نیز تأکید داشت که برای گروه‌های غافل و ناآگاه روش‌های فرهنگی و برای جریانات سازمان یافته که دنبال بر هم ریختن قانون و نظام اجتماعی و اخلاق و ارزش‌ها هستند طبق قانون برخورد می‌شود و برنامه‌ریزی‌های جدید برای تدوین قانون در مجلس شورای اسلامی به‌منظور تغییر در روش‌ها است نه تغییر در ارزش‌ها.

در ادامه امیرحسین بانکی‌پور اصلاحاتی را که در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی نسبت به لایحه عفاف و حجاب انجام شده ارائه داد و اعضاء و میهمانان جلسه ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات نسبت به لایحه عفاف و حجاب بر کافی و کامل بودن قوانین و مقررات موجود مربوط به این موضوع و عدم اجرا و نظارت دقیق و صحیح و دغدغه‌مند آنها توسط مسئولین در رده‌های مختلف کشور، تأکید کرد.

در ادامه جلسه، قضات و حقوقدانان مباحث استدلالی خود را نسبت به ضعف‌های لایحه مطرح و تأکید کردند که تغییرات و اصلاحات پیشنهادی باعث ارتقای کیفیت قانون و حفظ قوانین متقن و جامع قبلی می‌شود.

در پایان مقرر شد جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات اعضاء و مدعوین جلسه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

منبع: جماران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101625

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر