رپورتاژ

اقامت در بهترین هتل های شیراز با پرشین هتل

رپورتاژ

اقامت در بهترین هتل های شیراز با پرشین هتل

رزرو بهترین هتل های شیراز می تواند خاطره ساز یک سفر شیرین و لذت بخش باشد. ولی چه بهتر که اقامت در بهترین هتل های شیراز را با قیمتی ارزان تر تجربه کرد. رزرو هتل با قیمت ارزان آرزوی محالی نیست، شما می توانید با رزرو هتل شیراز از پرشین هتل، علاوه بر تخفیف هتل های شیراز، خدمات دیگری را نیز دریافت کنید.

بهترین هتل های شیراز شامل هتل های 5 ستاره می شود که مسلما، رزرو هتل های لوکس در شهر شیراز، هزینه زیادی را طلب می کند. اما هلدینگ پرشین هتل با داشتن قرار داد های طولانی مدت با هتل های شیراز توانسته کمترین قیمت هتل شیراز را به نسبت دیگر سایت ها عرضه نماید. از جمله هتل های طرف قرار داد این هلدینگ می توان به هتل چمران شیراز؛ هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه شیراز و هتل پرسپولیس شیراز اشاره کرد.

رستوران هتل چمران شیراز
رستوران هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز، مرتفع ترین هتل شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز، هتل چمران شیراز نام دارد. این هتل ۵ ستاره، عنوان مرتفع ترین هتل شیراز را از آن خود کرده؛ زیرا دارای ۳۰ طبقه ساختمانی می باشد. در این ۳۰ طبقه ساختمانی، ۲۵۰ اتاق و سوئیت قرار گرفته است که هر کدام متراژی متفاوت و چشم انداز های مختلفی دارند. در ادامه با این هتل شیراز بیشتر آشنا می شوید.

موقعیت مکانی هتل چمران شیراز به گونه ای است که شما در طرح ترافیک قرار نخواهید گرفت. چون در بلوار چمران واقع می باشد. همین موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده تا شما به اماکن بسیاری دسترسی داشته باشید. از این هتل ۵ ستاره شیراز تا ایستگاه مترو شیراز (ایستگاه شاهد، ما بین تقاطع چمران و بلوار شاهد) کمتر از چند دقیقه پیاده روی فاصله وجود دارد.

تنوع اتاق های اتاق های هتل شامل ۱ تخته، ۲ تخته و ۳ تخته و سوئیت ۲ تخته می شود. همین امر باعث می شود تا قیمت هر شب اقامت در این هتل شیراز بسیار ارزان تر، به نسبت دیگر هتل های ۵ ستاره شیراز باشد. اما کیفیت و نظافت اتاق های هتل بسیار عالی است. استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور و ... از جمله امکانات این هتل شیراز هستند.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، لوکس ترین هتل شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز است که عنوان لوکس ترین هتل شهر را به دوش می کشد. این هتل شیراز در کنار دروازه قرآن قرار گرفته و دسترسی خوبی به حافظیه و سعدیه، باغ عفیف آباد و ... دارد. در این هتل شیراز یک رستوران گردان وجود دارد که انواع غذا های بین المللی و ایرانی را با کیفیتی بسیار مطلوب ارائه می کند.

با این که هتل بزرگ شیراز هم از تنوع اتاقی بالایی برخوردار نیست، ولی متراژ بالای اتاق ها، خدمات دهی داخل اتاق ها و ... سبب شده تا یک هتل با کیفیت باشد. از بهترین امکانات این هتل شیراز وجود مجموعه آبی است که به صورت همزمان استفاده آقایان و بانوان را فراهم می کند. چنین امری در دیگر هتل های شیراز دیده نمی شود و برتری مهمی برای هتل بزرگ شیراز به شمار می رود.

هتل زندیه شیراز، اقامت در قلب تاریخ شیراز

اگر بخواهیم نام یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز را بیاوریم، آن هتل زندیه است. هتل زندیه شیراز ۵ ستاره بوده و در قلب تاریخ شهر شیراز، قرار دارد. با اقامت در این هتل شیراز شما به ارگ کریمخان زند، حمام و بازار وکیل، مسجد نصیرالملک و آرامگاه مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) دسترسی آسانی خواهید داشت.

نمای دیدنی هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز در سال 94 به بهره برداری رسیده و یکی از هتل های نوساز در شهر شیراز به شمار می رود. این هتل شیراز دارای 6 طبقه ساختمانی است که 72 اتاق درون این طبقات جای گرفته است. در این هتل شیراز اتاق های مجللی وجود دارد که می توان به سوئیت زندیه، سوئیت هانی مون، سوئیت بیزنس کلاس و سوئیت لوکس اشاره کرد. امکاناتی که در این هتل شیراز تعبیه شده شامل استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ و سالن ماساژ می شود.

چگونه رزرو بهترین هتل های شیراز با قیمت ارزان را انجام دهیم؟

جهت رزرو بهترین هتل های شیراز با قیمت ارزان، کافیست وارد سایت پرشین هتل شوید. سپس هتل مورد نظر خود ار در لیست هتل های شیراز پیدا کرده و با خواندن اطلاعات دقیق و مشاهده عکس های هتل، اقدام به رزرو هتل نمایید. شماره های 021،43000020 و 051،31896 ل ارتباطی شما با کارشناسان پرشین هتل است
رزرو بهترین هتل های شیراز می تواند خاطره ساز یک سفر شیرین و لذت بخش باشد. ولی چه بهتر که اقامت در بهترین هتل های شیراز را با قیمتی ارزان تر تجربه کرد. رزرو هتل با قیمت ارزان آرزوی محالی نیست، شما می توانید با رزرو هتل شیراز از پرشین هتل، علاوه بر تخفیف هتل های شیراز، خدمات دیگری را نیز دریافت کنید. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19884

ارسال نظر