رپورتاژ

ضرر چند میلیاردی صاحب بنز CLS به هنگام حمل خودرو +عکس

ضرر چند میلیاردی صاحب بنز CLS به هنگام حمل خودرو +عکس

طی ۴۸ ساعت گذشته، اتفاق مهمی در استان زنجان رخ داده است که ناشی از زیان مالی قابل توجهی است که یکی از بزرگترین نمایندگی‌های خودرو در شهر زنجان که متعلق به یک فرد برجسته است، متحمل شده است.

صاحب نمایندگی در روز حادثه ترتیبی داده بود که خودروهای میلیاردی وارداتی از گمرک به نمایشگاه منتقل شوند. این طرح این بود که این وسایل نقلیه سفارشی رده بالا را به صاحبان مربوطه تحویل داده و سود قابل توجهی کسب کنند. با این حال، یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی باعث شد که خودروهای میلیون دلاری در یک لحظه آسیب جبران‌ناپذیری ببینند. شوک این فقدان باعث شد که مالک دچار مشکل قلبی شده و نیاز به بستری شدن فوری در بیمارستان داشته باشد.

علت خاص این فاجعه، اشتباهی بود که در فرآیند حمل و نقل رخ داد که منجر به سقوط یک خودروی بسیار ارزشمند بنز CLS و آسیب های زیادی در راه خود به نمایشگاه شد. این حادثه خسارت چند میلیارد دلاری را برای دلال خودرو به همراه داشت که به دنبال آن دچار عوارض سلامتی شد.

با این حال، به زودی اخباری منتشر شد که همه چیز را تغییر داد: فاش شد که شرکت حمل و نقل خودرو که مسئول حمل و نقل وسایل نقلیه است، آنها را قبل از تحویل بیمه کرده است. این پیشرفت نگرانی‌ها در مورد هرگونه عواقب مالی را هم برای مالک نمایندگی و هم برای کسانی که در نظارت بر عملیات آن شرکت دارند، کاهش داد.

با دریافت این خبر برای جویا شدن به سراغ رئیس امداد خودرو زنجان جناب آقای محمود بهرامی رفتیم. به گفته رئیس امداد خودرو زنجان ، مدیر نمایشگاه خودرو زنجان از خدمات آنها برای حمل یک وسیله نقلیه لوکس استفاده کرد. این اقدام از خسارات احتمالی میلیاردی جلوگیری کرد. امداد خودرو محمود بهرامی با نظارت بر عملکرد امداد خودرو زنجان ، اطمینان حاصل می کند که تمامی خودروها از جمله خودروهای لوکس، قبل از سرویس یا حمل، بیمه شده باشند تا از آسیب احتمالی جلوگیری شود. یکی از ماموران گمرک که شاهد این حادثه بوده است، تایید کرد که به دلیل بیمه بودن حامل، از ضرر چند میلیون دلاری جلوگیری شده است. این نشان دهنده انحراف قابل توجهی از اتفاقات قبلی است که در آن چنین حوادثی منجر به بار مالی قابل توجهی بر صاحبان خودرو و اپراتورهای نمایشگاه شده است. به افرادی که به دنبال خدمات حمل و نقل خودرو هستند، توصیه می شود با توجه به ارائه پوشش های بیمه ای جامع و شناخته شدن به عنوان یکی از نمایندگی های مطرح و قابل اعتماد در استان زنجان، شرکت هایی مانند امداد خودرو زنجان با مدیریت محمود بهرامی را انتخاب کنند.

شب گذشته یک کارگاه صافکاری در جنوب تهران دچار حریق شده و در آتش سوخت.

به گزارش عرشه آنلاین، حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته، خبر وقوع یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه ۸۱ و ۱۳۲ را به محل حادثه واقع در خلازیل، میدان باران اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد که یک باب کارگاه صافکاری و رنگ خودرو به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و آتش و دود به یک دستگاه خودرو درون کارگاه نیز سرایت کرده است. این کارگاه کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود.

در همین راستا نیز آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل و قطع جریان گاز و برق محیط کرده و با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفاء حریق و جستجو را به شکل همزمان آغازکردند. یک گروه با توجه به احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در داخل این کارگاه به جست‌وجوی محبوسین احتمالی این آتش سوزی پرداختند که خوشبختانه مشخص شد فردی در کارگاه حضور ندارد.

همزمان گروه دیگر نیز از چند عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند و دقایقی بعد از گسترش آتش جلوگیری کرده و پس از آن اقدام به خاموش کردن کامل شعله‌های آتش کردند.

آتش‌نشانان پس از انجام عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و با تحویل محل به مالکان و عوامل انتظامی به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. همچنین تیم‌های کارشناسی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اقدامات خود برای یافتن علت این حادثه را آغاز کردند.

آتش سوزی صافکاری

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 121802

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر