طرح مشترک ایران خودرو و سایپا از امروز آغاز شد

طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا- ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند ماه کلید خورده و تا ۱۴ فروردین ماه به مدت ۲۰ روز اجرایی می‌شود و خدمت‌رسانی صورت خواهد گرفت.

طرح مشترک ایران خودرو و سایپا از امروز آغاز شد

کشور، به صورت مشترک اجرا می‌شود؛ این طرح خدماتی مشترک از امروز (چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه) کلید خورده و به مدت ۲۰ روز ارائه خواهد شد.

 امروز در مراسم  افتتاحیه امداد مشترک نوروزی که با حضور ایران خودرو و سایپا برگزار شد عنوان شد که این طرح از  زمانی که ستاد عالی سیاست‌گذاری تشکل شد، ستاد برنامه‌ریزی عملیاتی نیز تشکل شد که یکی از برنامه‌های آن طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۲ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو گروه خودروساز و افزایش گستردگی در ارائه خدمات استاندارد به جامعه طرح‌ریزی شد.

طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا- ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند ماه کلید خورده و تا ۱۴ فروردین ماه به مدت ۲۰ روز اجرایی می‌شود و خدمت‌رسانی صورت خواهد گرفت.  

طی این مدت ۵۲۱ نمایندگی (۲۱۵ نمایندگی سایپا و ۳۰۶ نمایندگی ایران‌خودرو) فعال خواهد بود. ۲۳۰ شهرستان تحت پوشش خدمات ثابت هستند و تعداد اکیپ‌های شیفت‌های امدادی در مجموع ۳۳۰۰ است که ۲۵۰۰ اکیپ  امدادگران ایران‌خودرو و ۸۰۰ اکیپ امدادگران سایپا هستند.

۱۴۳۱ شهر و روستاهای تحت پوشش خدمات امدادی  هستند وتمام جاده‌های اصلی و فرعی بین شهری کشور تحت پوشش امداد خواهند بود.

پشتیبانی ارائه خدمات و امداد طرح نوروزی در قالب ارائه خدمات دو شیفت و شیفت طولانی در نمایندگی مراکز پر تردد، افزایش ظرفیت‌های پذیرش و پذیرش شبانه‌روزی موارد امدادی، تامین سبد قطعات یدکی مورد نیاز نمایندگی‌ها و امدادگران پیش از اجرای طرح، ایجاد سازوکارهای ارسال سریع قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها و امدادگران کشیک‌های ستادی در پشتیبانی فنی و عملیاتی طرح خواهد بود.

برنامه‌های نظارتی مشترک نیز در ایام اجرای طرح نیز  پیش‌بینی شده که این نظارت به صورت مشترک بین دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو دیده شده و مدیریت عملیات و نتایج به صورت برخط، بازدیدهای حضوری (محسوس/ نامحسوس) به جهت اطمینان از عملکرد درست ‌و کامل، تماس تلفنی با مشتریان و دریافت بازخورد ‌ و همچنین ایجاد نظرسنجی میزان رضایت مشتریان و عوامل اجرایی را شامل می‌شود.

ناوگان‌های امدادی سیار در ۱۰۰ نقطه بین شهری به صورت استقرار مشترک مستقر خواهند بود.

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، احتمال داده می‌شود که بیش از ۱۳۰ هزار پذیرش خدمات ثابت در نمایندگی‌ها، بیش از ۱۱۰ پذیرش خدمات سیار توسط امدادگران و بیش از ۴۰۰ هزار ارائه خدمات ارتباطی در این مدت صورت پذیرد.

دو خط تلفن ۰۹۶۵۵۰ (سایپا) و ۰۹۶۴۴۰ (ایران‌خودرو) برای خدمت‌رسانی به مشتریان وجود دارد.

نکته مهم‌ نیز این است که هزینه ایاب وذهاب برای رسیدن امدادگران برای مشتریان سایپا ‌و ایران‌خودرو رایگان است.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77569

ارسال نظر