اخبار دربی | کری‌خوانی فرهاد برای پرسپولیسی‌ها

فرهاد مجیدی گفت: برای برد دربی وارد زمین مسابقه می‌شویم.

اخبار دربی | کری‌خوانی فرهاد برای پرسپولیسی‌ها

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دربی ۹۷ گفت: ما وقتی به سازمان لیگ می‌رفتیم باید از بانک رد می‌شدیم. یک روز می‌خواستم به سازمان لیگ بروم یک نفر گفت کجا می‌روید؟ او به من گفت باید فیش بگیرید! من گفتم می‌خواهم به سازمان لیگ بروم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه دربی برای هر ۲ تیم حساس است. با توجه به شرایطی که اکنون حاکم است من فکر می‌کنم یک امتیاز به درد هر ۲ تیم نمی‌خورد و هر ۲ تیم برای کسب پیروزی به میدان می‌روند. تیم من بهترین تیم لیگ است و با گذر زمان این موضوع ثابت می‌شود. به تیمم ایمان دارم، بازیکنان استقلال بسیار باهوش هستند و انتظارات مرا برآورده می‌کنند. پرسپولیس تیم خوبی دارد، اما ما تفکرمان بازی هجومی است و برای برد وارد زمین می‌شویم.

او در مورد مصدومان تیمش گفت: متاسفانه وریا غفوری دچار مصدومیت شده و با بازی فوق العاده‌ای که انجام داد شرایط او هنوز مشخص نیست. پزشکان تیم ما در حال تلاش هستند تا غفوری به شرایط بازی برسد. رضاوند هم مصدوم است و هنوز وضعیتش مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری گفت: تیم من در این فصل باخت نداشته و ۴ تساوی دارد که سه مورد آن به جز دیدار با صنعت نفت در نشست خبری گفته ام تیم من خوب بازی نکرده، چون توانایی تیم ما بالا است. هیچ وقت امکان ندارد من در عرصه مربیگری و بعد از نتیجه نگرفتن تیمم ۲ کار انجام دهم. یکی اینکه بگویم بازیکنانم بد بازی کردند یا داور بد بود. به بازیکنان هم گفته ام، شکست مال سرمربی است. نمی‌دانم چرا تا ما حرف می‌زنیم آقایان می‌گویند فلانی فرار رو به جلو می‌کند. من اعلام کردم تنها بازی که واقعا از بازیکنان راضی بودم، بازی قبل بود. ما چنین تیمی در لیگ نداریم که بتواند در یک نیمه ۸، ۹ موقعیت ایجاد کند. بروید بازی‌ها را ببینید. البته به نظر من انتخاب این داور (موعود بنیادی فر) برای دربی گزینه خوبی بود.

او درباره نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: فکر می‌کنم در این ۲ سال که سرمربی استقلال بوده ام، در حضور تماشاگران، استقلال تیمم نباخته است. مطمئن باشید استقلال یعنی هوادار  که این تیم اصلا بدون هوادار معنی ندارد. بروید از بازیکنان استقلال سئوال کنید وقتی که می‌خواهند تیم استقلال را انتخاب کنند، ۵۰ درصد انتخابشان به خاطر هواداران استقلال است. زمانی که خود ما بازیکن بودیم و وارد تونل می‌شدیم، اول نگاه می‌کردیم ببینیم چقدر تماشاگر آمده است. بازیکنان هم همین طور هستند. حضور تماشاگران انگیزه  ۲ برابری به بازیکنان می‌دهد. چطوری می‌گویند به نفع من است؟ مطمئن باشید این بزرگترین امتیاز  استقلال است که من در عرصه مربیگری این نعمت را ندارم. اصلا این حرف خنده دار است. وقتی هوادار در استادیوم باشد، بازیکن انگیزه بیشتری دارد و بیشتر تلاش می‌کند. امیدوارم مسئولان کاری کنند که هواداران به استادیوم برگردند. فوتبال بدون هوادار هیچ معنی و مفهومی حداقل برای من ندارد.

او درباره اینکه آیا ممکن است رضایی فردا درون دروازه باشد گفت: اجازه بدهید در مورد ترکیب حرف نزنم، اما جوان‌ها باید بیایند و بازی کنند. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. امسال از جوانانی استفاده کردم که چند سال برای تیم ما بازی کنند. بازیکنانی همانند حسین زاده، رضایی و صادقی و سبحان خاقانی که قطعا آن‌ها در آینده حرف‌های زیادی خواهند داشت.

تبلیغات محیطی برای من اهمیتی ندارد

مجیدی در واکنش به موضوع تبلیغات محیطی گفت: با احترام به شما نه در مورد این مسائل فکر می‌کنم ونه برایم مهم است. اجازه بدهید در حیطه کاری خودم صحبت کنم و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هنوز ترکیب اصلی تیمش را پیدا نکرده بیان کرد: من فکر نمی‌کنم این طور باشد، ما بر اساس سیستم تیم مقابل در این یکی، ۲ هفته اخیر  ترکیب را به صورت جزیی تغییر دادیم.  اینکه می‌گویید ترکیب ما تغییرات زیادی داشته را قبول ندارم.

مجیدی در مورد صحبت‌های مدیران عامل سرخابی گفت: من با بازیکنانم در طول هفته صحبت کردم. مهمترین مسئله در این بازی تمرکز است. موردی که شما گفتید را به بازیکنانم گفتم که اصلا وارد این مسائل نشوند. از بازیکنانم خواستم اصلا به این مسائل ورود نکنند و خودم هم ورود نکردم. یعنی اگر شما در مورد جزییات و صحبت‌های مدیران عامل ۲ باشگاه سئوال کنید من هیچ اطلاعی  از آن ندارم./ باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3431

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر