دولت دستوری/ رئیسی بازهم فقط دستور داد؛ سرعت اینترنت را افزایش دهید

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه دستورات دایمی خود بعد از سه سال دوباره به وزیر ارتباطات دستور داد که سرعت اینترنت را افزایش دهد.

دولت دستوری/ رئیسی بازهم فقط دستور داد؛ سرعت اینترنت را افزایش دهید

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه دستورات دایمی خود بعد از سه سال دوباره به وزیر ارتباطات دستور داد که سرعت اینترنت را افزایش دهد. این در حالی که که سرعت اینترنت به گواه کاربران نه تنها بهبود نیافته بلکه دچار اختلال و کندی بیشتر نیز شده است 

این درحالی است که هزینه اینترنت نیز امسال بطور سرسام آوری افزایش یافته است

رئیسی: باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد

رئیس‌جمهور در آیین افتتاح پروژه فیبر نوری قم گفت:افز‌ایش سرعت اینترنت و توسعه فیبر نوری در اولویت این دولت قرار گرفته است.

به وزیر ارتباطات گفته‌ایم که باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد، شبکه اینترنت باید سرعت داشته باشد و نباید امور مردم برای این موضوع و کسب و کارها مختل شود.

رئیسی در پایان گفت: از ابتدا به وزیر ارتباطات درباره مساله سرعت شبکه صحبت کردم و وی وعده افزایش سرعت را داد و این کار در حال انجام است. حتی کسی هم که بازی می‌کند، نباید از او حال گیری شود. حال گیری در کسب و کار و بازی خوب نیست.

توسعه فیبر نوری یک زیرساخت فرهنگی ‌محسوب می‌شود و اکنون هفت و نیم میلیون ایرانی ‌از فیبر نوری در حال استفاده هستند و در تلاشیم تا فیبر نوری در تمام کشور توسعه یابد.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 136773

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر