حسن یزدانی

وضعیت حسن یزدانی بعد از جراحی 6 ساعته | حسن یزدانی به المپیک می رسد؟

کشتی‌گیر ملی پوش کشورمان صبح امروز کتف راست خود را به دست جراحان سپرد.

وضعیت حسن یزدانی بعد از جراحی 6 ساعته | حسن یزدانی به المپیک می رسد؟

حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران است. تقابل حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی که از آن به نبرد پادشاه و جادوگر یاد می‌کنند یکی از مسابقات جذاب برای علاقمندان به کشتی است. حسن یزدانی مجرد است و ازدواج نکرده است. حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. حسن یزدانی امسال در رقابت با دیوید تیلور شکست خورد و به مدال نقره رسید.

حسن یزدانی صبح امروز کتف راست خود را به دست جراحان سپرد. این عمل به مدت ۶ ساعت به طول انجامید که به گفته پزشک معالج موفقیت‌آمیز بود.

دوران نقاهت ستاره کشتی ایران بین ۴ تا ۵ ماه پیش‌بینی شده است.

این آسیب دیدگی قبل از رقابت‌های جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو گریبان گیر یزدانی شده بود و تصمیم تیم متخصص پزشکی بر این شد یزدانی ۱۰ ماه مانده به شروع المیپک پاریس کتف راست خود را جراحی کند.

رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز با حضور در بیمارستان پیگیر کارهای این ستاره کشتی شد.

حسن یزدانی

به گزارش عرشه آنلاین؛ حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک صبح امروز جمعه و در بیمارستان بهمن تهران کتف راست خود را جراحی کرد.

 این آسیب دیدگی مدت زیادی است گریبان‌گیر یزدانی شده و تصمیم تیم متخصص پزشکی بر این شد یزدانی ۱۰ ماه مانده به شروع المپیک پاریس کتف راست خود را جراحی کند.

یزدانی

منبع: خبر فوری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111860

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر