حسن یزدانی | ازدواج حسن یزدانی | کشتی حسن یزدانی

پست جنجالی دختر مشهور ژاپنی از علاقه به حسن یزدانی | حسن یزدانی از خجالت آب شد

قهرمان ژاپنی کشتی آزاد زنان بار دیگر علاقه خود را به حسن یزدانی نشان داد.

پست جنجالی دختر مشهور ژاپنی از علاقه به حسن یزدانی | حسن یزدانی از خجالت آب شد

حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران است. تقابل حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی که از آن به نبرد پادشاه و جادوگر یاد می‌کنند یکی از مسابقات جذاب برای علاقمندان به کشتی است. حسن یزدانی مجرد است و ازدواج نکرده است. حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. حسن یزدانی امسال در رقابت با دیوید تیلور شکست خورد و به مدال نقره رسید.

پست جنجالی دختر مشهور ژاپنی از علاقه به حسن یزدانی

قهرمان ژاپنی کشتی آزاد زنان بار دیگر علاقه خود را به حسن یزدانی نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، نونوکا اوزاکی کشتی‌گیر مشهور  ژاپنی است که تا کنون ۲ قهرمانی جهان را به دست آورده و در مسابقات جهانی بلگراد نیز روی سکوی نخست ایستاد.

نونوکا که از ورزشکاران محبوب کشورش است علاقه زیادی به حسن یزدانی دارد و به تازگی پستی حمایتی را برای این قهرمان ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اوزاکی در خصوص حسن یزدانی نوشت: «می‌خواهم مثل حسن قوی باشم»

حسن یزدانی

جالب است بدانید که این کشتی‌گیر قهرمان جهان تمام مسابقات حسن یزدانی را از نزدیک دنبال می‌کرد و روی سکوهای سالن کشتی بلگراد، همراه با تماشاگران ایرانی به تشویق او می‌پرداخت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107262

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر