برادرکشی خونین در کرج | پسر جوان برادرش را سلاخی کرد

پسر جوان برادرش را با ضربات چاقو کشت.

برادرکشی خونین در کرج |  پسر جوان برادرش را سلاخی کرد

«سلام؛ برادرم رو با ضربه چاقو کشتم.» پسر‌جوان با پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و این خبر را داد و اپراتور پلیس با گرفتن آدرس محل جنایت، تیم جنایی را راهی محل درگیری مرگبار در محله کیانمهر کرج کرد. ماموران و بازپرس ویژه قتل پس از ورود به خانه با جسد پسرجوانی روبه‌رو شدند که با ضربه‌چاقو به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید: مشکلات ناموسی ۲ برادر را به کشتن داد | تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و مستهجن زن مقتول در فضای مجازی

پسر ۲۲ساله‌ای که در محل حضور داشت به قتل برادرش اعتراف کرد و مدعی شد در هواخواهی از مادرش مرتکب قتل شده است. با اعتراف پسرجوان و بررسی صحنه قتل، جسد با دستور قضایی به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

متهم در جریان بازجویی‌ها در اداره‌آگاهی درباره انگیزه جنایت گفت: «برادرم چهار سال از من بزرگتر بود و بیماری روحی و روانی داشت. او را در بیمارستان بستری کردیم، اما فایده‌ای نداشت. به‌دلیل بیماری‌اش نمی‌توانست کار کند و همیشه در خانه بود. چندبار با من و مادرم درگیر شده بود. من در یک رستوران کار می‌کنم و روز حادثه هنوز سرکار نرفته بودم که برادرم با مادرم درگیر شد و من در دفاع از مادرم با ضربه چاقو برادرم را کشتم.»

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس‌پلیس آگاهی استان‌البرز دراین‌باره گفت: «این درگیری ۱۲دی رخ داد و متهم در صحنه قتل بازداشت شد. او مدعی است در هواخواهی از مادرش مرتکب قتل‌شده و اولیای‌دم هم شکایتی علیه او مطرح نکرده‌اند.»/ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6192

ارسال نظر