قتل بی‌رحمانه دختر جوان توسط مرد سنگدل در آبیک | خانواده دختر قاتل را پای چوبه دار بخشیدند

خانواده مقتول پس از ۱۱ سال قاتل را پای چوبه دار بخشیدند.

قتل بی‌رحمانه دختر جوان توسط مرد سنگدل در آبیک | خانواده دختر قاتل را پای چوبه دار بخشیدند

مرتضی محمدی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اشاره به یک فقره پرونده قصاص اظهار کرد: ۱۱ سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان آبیک بنا به دلایلی، دخترخانمی توسط آقایی به قتل رسیده بود که تحقیقات انجام و رأی مبنی بر حکم قصاص قاتل هم صادر شده بود.

وی افزود: مدتی پیش حکم قصاص قاتل آماده اجرا بود که اجرا نشد اما پس از ۱۱ سال، روز گذشته اولیای دم یعنی پدر و مادر رضایت قطعی خود را اعلام کرده و از خون فرزندشان گذشتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: در روز یکشنبه ۱۲ دی ماه در زمان اجرای حکم قصاص، محکوم علیه بالای چهار پایه رفته بود و حتی طناب دار بر گردنش آویخته شده بود که به خاطر وضعیتی که حاکم شد و ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله، شرایط تغییر کرد و منتهی به رضایت والدین مقتول شد.

محمدی با اشاره به برگزاری جلسات، نشست‌ها و تلاش‌های بسیار برای کسب رضایت اولیای دم مذکور اذعان کرد: با همت مسئولین زندان چوبیندر قزوین، مسئولین گروه صلح و سازش استان قزوین، خیرین و با بزرگمنشی خانواده اولیای دم، یک زندانی پس از ۱۱ سال حبس و در لحظات اجرای حکم، اعدامی از چوبه دار نجات یافت که کار انسان‌دوستانه اولیای دم قابل تحسین و ستایش است و باید گفت که هنوز روحیه ایثار و گذشت در جامعه و مردم جاری و ساری است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5741

  • ناشناس

    بزرگان برای یه همچین قتل هایی نبایدبه خانواده مقتول فشاربیارن که رضایت بدن.یه نفرتودرگیری کشته بشه یاهلش بده ناخواسته اتفاقی بیافته فرق می کنه نه همچین آدم سنگدل وبی شرفی که بی رحمانه دخترمردم روبه قتل رسونده.این افرادحقشون قصاص هست

ارسال نظر