خبر مهم از دستگیری‌های جدید

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار و کشف ۱۰ فقره سرقت کابل در این شهرستان خبر داد.

خبر مهم از دستگیری‌های جدید

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار و کشف ۱۰ فقره سرقت کابل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، مجید یگانه پور اظهار کرد: با اعلام چند مورد سرقت کابل از محل دانشکده کشاورزی شهرستان شیروان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پاسگاه انتظامی زیارت اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را در این رابطه آغاز کردند، افزود: با تلاش مستمر و گشت‌زنی‌های هدفمند مأموران ۲ نفر سارق سابقه‌دار در سطح شهر شیروان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه سارقان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه کنند، از شهروندان گرامی خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری دو سارق خودرو در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین نیز از دستگیری دو نفر سارق خودرو پراید کمتر از ۴۸ ساعت پس از سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید از خیابان نواب موضوع به صورت ویژه در دستور مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از تحقیقات و پی‌جویی‌های پلیسی موفق شدند ۲ نفر سارق را در این زمینه کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی، سپس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی بابیان اینکه مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل اوراق‌شده خودرو شامل باتری، کامپیوتر ماشین، رادیات، دو کپسول گاز، ضبط و پخش و چراغ‌ها، جک و زاپاس و... را کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان با ادله و مستندات موجود، به سرقت خودروی پراید، اوراق و رها نمودن آن در سمت کوه‌های پاکتل اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا بابیان اینکه مأموران خودرو اوراق‌شده سرقتی را به پارکینگ انتقال دادند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی اموال مسروقه به مالباخته تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار کرد: شهروندان  به جهت پیشگیری از سرقت، خودروی خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی، سامانه‌های جی‌پی‌اس و ... مجهز کنند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51911

ارسال نظر