مادر روانی به دنبال قتل دختر خردسالش

یک راننده اتوبوس دختری خردسال در دمای زیر صفر درجه در آمریکا نجات داد.

مادر روانی به دنبال قتل دختر خردسالش

 یک راننده اتوبوس دختری خردسال در دمای زیر صفر درجه در آمریکا نجات داد.

به گزارش عرشه آنلاین، ایرنا ایویک راننده یک اتوبوس شهری هنگامی که مشغول رانندگی در خیابان بود، ناگهان این کودک را مشاهده کرد.

این راننده انساندوست بلافاصله اقدام به توقف در کنار خیابان کرد و این دختر خردسال که لباس نازکی بر تن داشت و در حال گریه کردن بود را به داخل اتوبوس منتقل کرد.

پس از انتقال کودک به داخل اتوبوس و آرام کردن او توسط ایرنا، یکی از مسافران تا رسیدن پلیس کاپشن خود را به این کودک می‌دهد. پس از رسیدن پلیس و آتش‌نشانان، این کودک در حالی که در آغوش ایرنا به خواب رفته، دیده می‌شود.

خوشبختانه با وجود هوای سرد و احساس ترس هیچ آسیبی به این کودک وارد نشده بود. بنا بر گزارش پلیس، مادر این کودک اقدام به نگه داشتن فرزندش در بیرون از خانه در دمای ۳- درجه سانتی‌گراد کرده بود. پلیس بر این باور است که مادر کودک از بیماری روانی رنج می‌برد. این کودک به پدرش که هویتش حسن علی اعلام شده، تحویل داده شد.

علی در بازجویی گفت:من حمام بودم که پنج دقیقه بعد دخترم و مادرش خانه را ترک کردند. من فکر می‌کردم همسرم به کلیسای استانیسالائوس مقدس در نزدیکی منزل ما رفته بود که دخترم از او دور شد. همسرم دچار یک بیماری روانی است و تا همین چندی پیش در بیمارستان بستری بود.

گفتنی است که از این راننده اتوبوس به خاطر عمل انساندوستانه‌اش تقدیر به عمل آمد./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46819

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر