جزئیات بازداشت ناگهانی بیش از 300 نفر در تهران

باند با اتهامات سرقت به عنف، سرقت منازل و اماکن، سرقت خودرو، جعل و کلاهبرداری جرایم جنایی مهندم شدند که در این رابطه 312 دستگیر شدند.

جزئیات بازداشت ناگهانی بیش از 300 نفر در تهران

باند با اتهامات سرقت به عنف، سرقت منازل و اماکن، سرقت خودرو، جعل و کلاهبرداری جرایم جنایی مهندم شدند که در این رابطه ۳۱۲ دستگیر شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، در چهارمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ ۶۱ باند با اتهامات سرقت به عنف، سرقت منازل و اماکن، سرقت خودرو، جعل و کلاهبرداری جرایم جنایی منهد شدند که در این رابطه ۳۱۲ دستگیر شدند.

در میان دلالان و معامله گران کشفیات به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. همچنین ارزش کشفیات مبارزه با قاچاق کالا ۴۹۰ میلیارد تومان برآورد شد. ارزش کشفیات مبارزه با جرایم اقتصادی در ۶۳ فقره پروند مکشوفه ۱۳هزار و ۳۰۰ و ۷۶ میلیارد تومان رقم زده شد.

گروهی در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند. ۱۸ باند سرقت از مغازه و منازل و ۸ باند جرایم قتل و آدم ربایی و تجاوز به عنف مجموعا دستگیر شدند.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از طرح کاشف نیز حضور داشت، افزود: ۳ و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق از لوازم خانگی تا پوشاک و مواد غذایی و... کشف شد و ۵۰۶ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد و ۷۱ دستگاه خوردو از قاچاقچیان کالا توقیف و ۲۲۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار رحیمی درخصوص اقدامات پلیس در مبارزه با مجرمین و دلالان ارز و سکه و طلا اظهار کرد: ما کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را به چالش بکشند با جدیت دنبال می‌کنیم.

او در مورد شعار هفته فراجا و آغاز آن از ۱۳ مهر بیان کرد: امسال هفته فراجا با شعار پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس آغاز می شود و تلاش ما بر این است که این هفته بیش از گذشته در خدمت به مردم تلاش کنیم و برنامه‌هایی هم داریم که متعاقبا در طول هفته اعلام خواهد شد.

در ادامه سردار رحیمی در اقدامات پلیس آگاهی گفت: در چهارمین طرح کاشف در مجموع ۳۱۲ سارق منازل و متجاوزین به عنف را شناسایی و دستگیر کردیم. گروهی در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند. ۱۸ باند سرقت از مغازه و منازل و ۸ باند جرایم قتل و آدم ربایی و تجاوز به عنف مجموعا دستگیر شدند.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در این طرح کاشف شرکت داشت افزود: ۳ و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق از لوازم خانگی تا پوشاک و مواد غذایی و... کشف شد و ۵۰۶ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد و ۷۱ دستگاه خوردو از قاچاقچیان کالا توقیف و ۲۲۴ قاچاقچی دستگیر شدند./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45230

ارسال نظر