جزئیات دستگیری خواهر و برادر سارق ۵۰ میلیاردی اعلام شد

جانشنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری برادر و خواهری که ۵۰ میلیارد ریال از منازل شمال تهران سرقت کرده بودند خبر داد.

جزئیات دستگیری خواهر و برادر سارق ۵۰ میلیاردی اعلام شد

سردار حمید هداوند بیان داشت: سی ام خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۰۳ گاندی تشکیل و با دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی این فرماندهی ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان زبده این پلیس مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

وی عنوان کرد: بررسی‌های کارآگاهان نشان از این داشت، مال باخته برای مدت کوتاهی از منزل خارج شده است و زن و مردی موتورسوار با استفاده از پنجره ساختمان وارد منزل مسکونی شاکی شده‌اند و تعدادی اموال با ارزش از قبیل طلا و جواهر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال سرقت و قبل از رسیدن مال باخته به منزلش از محل متواری شده‌اند.

این ارشد مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش مستمر همکارانم در پایگاه سوم پلیس آگاهی مالک موتورسیکلت که از متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحت تعقیب و کیفر بوده است، شناسایی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران ابراز داشت: با جمع بندی اطلاعات به دست آمده و شناسایی مخفیگاه متهم پس از هماهنگی‌های قضائی این برادر و خواهر در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان در محدوده خیابان "مدنی" دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل چند تخته فرش و طلا و جواهر کشف شد افزود: با شناسایی مالکان این اموال پرده از ۵ فقره سرقت مشابه برداشته شد و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند به سرقت‌های ارتکابی اعتراف کردند.

جانشین پلیس تهران در پایان گفت: در ادامه پی جوئی های انتظامی، هر ۵ مال باخته شناسایی شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گفته این مقام ارشد پلیسی، متهمان برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی سایر جرایم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33049

ارسال نظر