سرقت وحشتناک از یک زن با نقشه قبلی + فیلم

سارقان خشن دستبند طلا یک زن توسط کارآگاهان پایگاه دوم دستگیر شدند.

حجم ویدیو: 1.67M | مدت زمان : 00:00:21
حجم ویدیو: 1.67M | مدت زمان : 00:00:21

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت به عنف دستبند طلا از یک زن جوان در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

   وی با بیان اینکه، فیلم این سرقت به عنف در فضای‌مجازی باعث ناراحتی شهروندان شد، افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، سارقان در ابتدا با موتورسیکلت خود از قصد به آیینه خودروی مال باخته صدمه وارد کردند و هنگامی که زن جوان قصد داشته آیینه ماشین خود را اصلاح کند با خشنونت هدف سرقت دستبند طلا قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با روش های علمی کشف جرم هویت یکی از متهمانی که در سرقت نقش اصلی داشته است را شناسایی کردند.

وی افزود: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان در گام بعدی با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کنند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام  انتظامی بیان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف دستبند طلا زن جوان معترف شد و یک مال باخته دیگر نیز وی را به عنوان سارق شناسایی کرده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه پلیس آگاهی با قاطعیت در مقابل سارقان به عنف ایستاده است، خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات پلیسی ادامه دارد.

 

 

 

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41162

ارسال نظر