نقشه شوم زن جوان برای یک دختر ۶ ساله

زن ناشناس که با انگیزه سرقت و اخاذی ۵۰ میلیونی، دختری شش ساله را از مقابل مسجدی ربوده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

نقشه شوم زن جوان برای یک دختر ۶ ساله

ظهر یکشنبه زن میانسالی سراسیمه از شبستان مسجدی در خیابان خراسان بیرون آمد و سراغ نوه شش ساله‌اش را از خادم مسجد و نمازگزاران گرفت اما هیچ ردی از این دختر در دست نبود. به همین خاطر با پلیس تماس گرفت و برای یافتن نوه‌اش درخواست کمک کرد. 

چند دقیقه بعد گشت پلیس مقابل مسجد توقف کرد و ماموران تحقیقات برای یافتن دختر شش ساله را آغاز کردند. زن میانسال در تحقیقات گفت: همراه نوه دختری‌ام برای نماز ظهر به مسجد آمدم. در حال خواندن نماز، نوه‌ام هم کنارم بود. وقتی نماز تمام شد، متوجه ناپدید شدن نوه‌ام و کیفم شدم. اطراف مسجد را جست‌وجو کردیم اما از او خبری نبود. 

ماموران به بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف مسجد پرداخته و متوجه شدند، دختر بچه بعد از خروج از مسجد توسط زنی ربوده شده است. این زن در ادامه در تماس با خانواده این کودک درخواست ۵۰ میلیون تومان پول کرد. داخل کیف مادربزرگ، کارت بانکی و رمز آن قرار داشت که زن کودک‌ربا شماره این کارت را برای واریز پول اعلام کرده بود.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری، سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری تهران در این‌باره گفت: با پیگیری و اقدامات فنی پلیسی در کمتر از ۲۰دقیقه مشخص شد فرد رباینده در محدوده شهرری حضور دارد. متهم که پلیس را در یک‌قدمی خود می‌دید، دختربچه را در محلی رها و فرار می‌کند و کودک در کمال صحت و سلامت به آغوش گرم خانواده برگرداننده شد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد زن سارق ابتدا به بهانه‌های غذای نذری کودک شش ساله را فریب و سپس با نافرجام ماندن نقشه‌اش، طلاهای کودک و مقداری پول داخل کیف را سرقت کرده و گریخته است. تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد و پرونده برای بررسی تخصصی به اداره ۱۱  پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

منبع: جام جم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40325

ارسال نظر