این خانواده کودک 3 ساله خود را در جنگل جا گذاشتند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: روز گذشته دو خانواده اهل تهران که جهت تفریح به شمال سفر و در پارک فین شهرستان چالوس بیتوته کرده بودند پس از ترک محل و رسیدن به مقصد متوجه جاگذاشتن دختر بچه 3 ساله خود در چالوس می شوند.

این خانواده کودک 3 ساله خود را در جنگل جا گذاشتند

سرهنگ سید جعفر ساداتی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: روز گذشته دو خانواده اهل تهران که جهت تفریح به شمال سفر و در پارک فین شهرستان چالوس بیتوته کرده بودند پس از ترک محل و رسیدن به مقصد متوجه جاگذاشتن دختر بچه ۳ ساله خود در چالوس می شوند.

وی افزود: در این زمان با تماس نگهبان پارک و سایر مسافران با پلیس ۱۱۰ مبنی بر مفقودی دختر بچه ای در پارک، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی شهرستان چالوس به پارک مراجعه و کودک گمشده را به کلانتری منتقل می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پس از رسیدگی به امورات کودک در کلانتری، پدر بزرگ و مادربزرگ کودک گمشده جهت تحویل گرفتن دختر بچه به کلانتری مراجعه کردند، تصریح کرد: وقتی شرح ماوقع از آنان پرسیده شد که چطور پس از ۲ ساعت رسیدن به مقصد متوجه عدم حضور کودک نشدند، اظهار داشت پدر و مادر بچه فکر می کردند که فرزندشان در خودروی دیگری است./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36715

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر