پلیس همدان: نمی‌توانیم معتادها را نگه داریم

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام کرد: پلیس آمادگی دارد معتادان متجاهر در سطح شهر را در ظرف مدت کوتاهی جمع آوری کند هر چند زیرساخت های لازم برای نگهداری آنها وجود ندارد.

پلیس همدان: نمی‌توانیم معتادها را نگه داریم

سرهنگ رضا زارعی، جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام کرد: پلیس آمادگی دارد معتادان متجاهر در سطح شهر را در ظرف مدت کوتاهی جمع آوری کند هر چند زیرساخت های لازم برای نگهداری آنها وجود ندارد.

به گزارش عرشه آنلاین، وی تصریح کرد: در برخی از مواقع شاهد شکایات و تماس های به حق شهروندان مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهر هستیم که لازم است به مردم اعلام شود پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان این آمادگی را دارد تا ظرف مدت کوتاهی تمامی معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند.

وی افزود: متاسفانه در استان همدان زیرساخت های لازم برای نگهداری معتادان متجاهر وجود نداشته و ظرفیت پذیرش در کمپ های مواد ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر بسیار اندک است و با وجود تلاش های انجام شده در سال های اخیر باز هم شاهد کمبود شدید جا برای نگهداری و درمان این افراد هستیم.

وی ادامه داد: هر چند با وجود کمبود مکان برای نگهداری معتادان، پلیس اجرای طرح های جمع آوری را همچنان در دستور کار دارد.

زارعی یادآور شد: علاوه بر مشکل کمبود مکان نگهداری، اکثر افراد پس از ترک به علت اینکه شغل و درآمد مناسبی ندارند و مراقبت های لازم پس از درمان هم از آنها به عمل نمی آید، مجدد به چرخه اعتیاد برمی گردند و عملا شاهد حضور مجدد این افراد با وضع نامناسب در سطح شهر ها هستیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36062

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر