قاچاقچی سوخت در آتش سوخت

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت 15:45 دقیقه بعدازظهر امروز در محور نهبندان به زاهدان کیلومتر ۵۰ منطقه ماده کاریز یک دستگاه سواری سمند با سواری پژو ۴۰۵ که هم مسیر هم بوده از جلو به پشت برخورد می کند.

قاچاقچی سوخت در آتش سوخت

سرهنگ مهدی خمر، رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت  ۱۵:۴۵ دقیقه بعدازظهر امروز در محور نهبندان به زاهدان کیلومتر ۵۰ منطقه ماده کاریز یک دستگاه سواری سمند با سواری پژو ۴۰۵ که هم مسیر هم بوده از جلو به پشت برخورد می کند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی ادامه داد : پس از برخورد سواری سمند از مسیر خود منحرف شده  و با یک دستگاه اتوبوس که از سمت زاهدان به سمت نهبندان در حال تردد بود برخورد می نماید.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه سواری سمند دارای حمل مواد سوختی غیر مجاز بوده بلافاصله پس از برخورد هر سه وسیله دچار حریق می گردند.

سرهنگ خمر تصریح کرد: متاسفانه راننده و سرنشین سواری سمند و راننده پژو ۴۰۵ در دم فوت و سه نفر از مسافران اتوبوس مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس‌پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه در دست بررسی و متعاقبا اعلام میگردد و از همه رانندگان خواست در حین رانندگی حتما دقت کافی به مسیر مقابل را داشته باشند واز هرگونه استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و... پرهیز کنند./ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35917

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر