کشف ۲.۵ کیلوگرم مواد مخدر از معده قاچاقچیان!

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲.۵ کیلوگرم تریاک به صورت بلعی در شهرستان اسفراین خبر داد.

کشف ۲.۵ کیلوگرم مواد مخدر از معده قاچاقچیان!

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲.۵ کیلوگرم تریاک به صورت بلعی در شهرستان اسفراین خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد غلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اطلاع از حمل و نگهداری مواد مخدر به صورت بلعی توسط چند نفر قاچاقچی که قصد ورود به شهرستان اسفراین را داشتند، بلافاصله موضوع در دستورکار پاسگاه انتظامی عباس آباد و پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با اشرافیت اطلاعاتی ماموران انتظامی و رصد لحظه‌ای محل تردد این افراد، حاملان مواد مخدر شناسایی شدند، افزود: در این رابطه ۲.۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۴ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری اعضای ۴ نفره باند سارقان مشاعات ساختمانی با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی، تخصصی و گشت زنی هدفمند در مناطق سرقت شده، یک نفر سارق را حین فروش اموال سرقتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، عنوان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی، یک نفر مالخر را نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و پلیسی، ۲ نفر سارق سابقه‌دار که در این سرقت های سریالی نقش داشته اند را طی عملیاتی غافلگیرانه در محل مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت نمودند.

به گفته وی، متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرده اند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی شیرآلات، سیم برق، دستگاه جوش، فرز، موتور کولر و... کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101684

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر