کشف 178 کیلو تریاک در گناباد!

فرمانده انتظامی گناباد گفت: ۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی دو مرحله در بازرسی از خودرو‌های سنگین توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف 178 کیلو تریاک در گناباد!

 سرهنگ قربانعلی قربانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی گناباد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون که حامل بار ضایعات بود مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هدایت کامیون موردنظر به داخل ایستگاه و در بازرسی دقیق این خودرو، ۱۳۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در داخل بار جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی گناباد با اشاره به دستگیری سه متهم در این زمینه، ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

قربانی  بیان کرد: همچنین ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید سالاری هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هدایت تریلر موردنظر به داخل ایستگاه در بازرسی دقیق آن ۴۱ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل بار جاساز شده بود کشف و در این زمینه ۲ متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گناباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطر تاکید کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باند‌های قاچاق موادمخدر است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41851

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر