کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بیرجند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک توسظ مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از ۲ موتورسیکلت خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بیرجند

سرهنگ شجاعی نسب گفت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی، مأموران انتظامی نهبندان خبری مبنی بر انتقال و جابجایی محموله مواد مخدر به وسیله ۲ موتورسیکلت در محور‌های فرعی شهرستان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان نهبندان موتورسیکلت‌های قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و شناسایی کردند که با علائم هشدار دهنده به راکبان موتورسیکلت دستور ایست دادند.

سرهنگ شجاعی نسب بیان کرد: راکبان موتورسیکلت با مشاهده پلیس سریعا متواری شدند که مأموران با رعایت مقررات قانونی به تعقیب آن‌ها پرداختند و پس از طی مسافتی یکی از متهمان موتورسیکلت را رها کرده و با استفاده از عوارض زمین متواری شد و در بازرسی از موتورسیکلت‌ها مقدار ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در این رابطه دو دستگاه موتورسیکلت را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان این که تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد گفت: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34387

ارسال نظر