بایدن نامزد انتخابات 2024 شد

بایدن رسما حضور خود برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد و گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم. و ما هنوز هم هستیم.

بایدن نامزد انتخابات 2024 شد

بایدن رسما حضور خود برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد و گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم.  و ما هنوز هم هستیم.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، جو بایدن رسماً اعلام کرد که به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری خواهد بود و خود را به عنوان بهترین دموکرات معرفی کرد که بتواند دونالد جی ترامپ را از بازپس گیری کاخ سفید باز دارد.

بایدن در ویدئویی که صبح سه شنبه در اینترنت منتشر شد، نامزدی خود را برای دومین دوره چهار ساله اعلام کرد و از رای دهندگان خواست که به او اجازه دهند این کار را تمام کند

در این ویدئوی سه دقیقه‌ای و چهار ثانیه‌ای، بایدن می‌گوید که اولین سال‌های حضورش در مقام ریاست جمهوری را با مبارزه برای دموکراسی و آزادی سپری کرده است. و او هشدار می‌دهد که «افراطی‌های MAGA» در سراسر کشور - با استفاده از شعار «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» ترامپ - این آزادی‌ها را تهدید می‌کنند.

بایدن گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم.  و ما هنوز هم هستیم.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83875

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر