رانندگی در این شهر برایتان گران تمام می‌شود!

قیمت سوخت که به دلیل جنگ در اوکراین افزایش یافت، به این معنی بود که لندن بالاتر از سایر شهرهای اروپایی مانند پاریس، اسلو و زوریخ همچنین هر شهر دیگری در آمریکای شمالی قرار گرفت. با این حال، قیمت های بالاتر، مردم را از استفاده از خودروهای خود منصرف نکرد.

رانندگی در این شهر برایتان گران تمام می‌شود!

لندن دومین شهر گران‌قیمت جهان برای رانندگی است.

به نقل از بلومبرگ، طبق رتبه‌بندی جدید، رانندگی با خودروی بنزینی در لندن بیش از هر شهر دیگری در جهان به جز هنگ‌کنگ هزینه دارد که بخشی از آن به دلیل شلوغی مسیرهاست.

شرکت هلندی تام تام امروز چهارشنبه (۱۵ فوریه) گفت که استفاده از یک خودروی بنزینی در سال گذشته ۲۵۱۲ پوند (۴۰۶۴ دلار سنگاپور) هزینه داشت که حدود ۵۵۰ پوند بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود.

قیمت سوخت که به دلیل جنگ در اوکراین افزایش یافت، به این معنی بود که لندن بالاتر از سایر شهرهای اروپایی مانند پاریس، اسلو و زوریخ  همچنین هر شهر دیگری در آمریکای شمالی قرار گرفت. با این حال، قیمت های بالاتر، مردم را از استفاده از خودروهای خود منصرف نکرد.

اندی مارچانت، کارشناس در این بررسی اظهار کرد: با وجود افزایش هزینه‌های رانندگی در سطح جهانی، این وسیله حمل‌ونقل در اکثر شهرها همچنان به‌عنوان یکی از روش‌های اصلی حمل‌ونقل باقی می‌ماند.

صادق خان، شهردار لندن، در تلاش برای بهبود کیفیت هوا، در حال گسترش منطقه‌ای است که از رانندگان خودروهای آلاینده، هزینه دریافت می‌کند.

داده‌ها نشان می‌دهد که خودروهای برقی در صورتی که رانندگان از شارژ آهسته استفاده کنند، هزینه‌های جاری را به نصف کاهش می‌دهند، در حالی که همچنان حدود ۵۰۰ پوند در سال برای شارژ سریع صرفه‌جویی می‌کنند.

با این حال، وقتی صحبت از خودروهای دیزلی به میان می‌آید، لندن با هزینه سالانه ۲۳۳۴ پوند در صدر فهرست قرار دارد.

این گزارش همچنین نشان داد که مردم ۵.۵ روز را به دلیل ازدحام رانندگی در پایتخت بریتانیا با سرعت متوسط ۱۴ کیلومتر در ساعت در مرکز از دست دادند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72608

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر