حسن نصرالله : الحمدالله سلامتی برقرار است / سکته نکرده ام

دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنانش به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی درباره وضع جسمانی خود گفت: الحمدالله مشکلی ندارم و جای هیچ نگرانی نیست.

حسن نصرالله : الحمدالله سلامتی برقرار است / سکته نکرده ام

دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنانش به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی درباره وضع جسمانی خود گفت: الحمدالله مشکلی ندارم و جای هیچ نگرانی نیست.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنانش به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی با اشاره به شایعات ایجاد شده از سوی رسانه های صهیونیستی و عربی درباره وضعیت جسمانی خود، و اینکه سکته کرده ام  گفت: الحمدلله مشکلی ندارم و جای هیچگونه نگرانی نیست و من از ۳۰ سال پیش حساسیت دارم و زمانی که سید عباس موسوی به شهادت رسید به خاطر این شرایط در بستر بودم، به همین علت از همه دوستداران و طرفداران به علت نگرانی ایجاد شده در این زمینه و نگران کردن آنها عذرخواهی می کنم.

وی در ابتدا گفت: تصمیم گرفته بودم جمعه سخنرانی کنم و در مورد مسایل محلی لبنان سخن بگویم، خیلی هم برای این کار آماده بودم اما این برنامه لغو شد، که البته باعث برخی از تفسیرها شد، در اینجا از کسانی که نگران شدند عذر خواهی می‌کنم.

سیدحسن نصرالله افزود: من در رسانه‌های عبری و برخی از کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس دیدم که من زیر دستگاه ونتیلاتور قرار گرفته‌ام یا آنکه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستم اما به شما می‌گویم که من از ۳۰ سال پیش با این مشکل حساسیت مواجه هستم.

وی با تسلیت سومین سالروز شهادت سردار دلها به رهبر معظم انقلاب، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای دو دهه فرماندهی نیروی قدس را به عهده داشتند که مسولیت وضعیت جهادی در منطقه ما بود که عنوان آن قدس و بیت المقدس است.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه ضمن تبریک سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح، گفت: امیدوارم سال جدید سال پر خیر و برکت، گشایش و امید برای لبنان و همه ملت های منطقه باشد.

نصرالله افزود: مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالگرد درگذشت شماری از علما از جمله آیت الله مصباح یزدی و شیخ شهید نمر النمر را داشتیم و همچنین نسیم عطوی عالم، واعظ و مبارز را از دست دادیم که همه آنها را به شما تسلیت می گویم.

قرار بود سخنرانی سید حسن نصرالله روز جمعه ایراد شود  اما دفتر روابط عمومی حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به علت ابتلای وی به آنفلوانزا این سخنرانی لغو شده و وی روز سه‌شنبه (۳ ژانویه) در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ساعت ۱۸ به وقت لبنان سخنرانی خواهد کرد.

در پی انتشار این بیانیه، برخی از رسانه‌های عربی مخالف مقاومت به ویژه رسانه‌های سعودی و نیز رسانه‌های صهیونیست اقدام به داستان‌پردازی و شایعه‌پراکنی در مورد وضعیت جسمانی دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداختند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64210

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر