سید حسن نصرالله در بیمارستان بستری شد؟ | اخبار تازه از وضعیت سلامتی دبیرکل حزب الله

فرزند سید حسن نصر الله شایعات مربوط به شرایط جسمانی وی را تکذیب کرد

سید حسن نصرالله در بیمارستان بستری شد؟ | اخبار تازه از وضعیت سلامتی دبیرکل حزب الله

 

رسانه‌های صهیونیستی و عربی در روزهای گذشته خبرهایی را از وخیم بودن حال سید حسن نصرالله و بستری شدن ایشان در بخش مراقب‌های ویژه منتشر کرده بودند.اما فرزند سید حسن نصرالله این اخبار را تکذیب کرد.

رادیو صوت لبنان به نقل از جواد حسن نصر الله فرزند سید حسن نصر الله خبر داد، او ساعاتی پیش با پدرش گفتگو کرده است.

به نوشته این رسانه لبنانی، فرزند سید حسن نصر الله در صفحه توئیتر خود در مورد شایعات منتشر شده در مورد وضعیت جسمانی پدرش گفت، اطلاعاتی که به ویژه در رسانه‌های اسرائیلی منتشر می‌شوند دروغ هستند، به این دلیل که من نیم ساعت پیش با پدرم گفتگو کرد.

 

سید حسن نصرالله

بیانیه روابط عمومی حزب الله که در آن اعلام کرده بود سخنرانی که قرار بود جمعه شب برگزار شود، به دلیل ابتلای سید حسن نصرالله به آنفولانزا لغو گردید، باعث شد تا برخی از رسانه‌های عربی مخالف مقاومت به ویژه رسانه‌های سعودی و نیز رسانه‌های صهیونیست به داستان پردازی و شایعه پراکنی در مورد وضعیت جسمانی دبیر کل حزب الله لبنان بپردازند.

یک منبع آگاه در حزب الله لبنان نیز در گفت وگو با ایرنا شایعات مطرح شده از سوی رسانه‌های صهیونیستی و عربی درخصوص وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله دبیر کل این جنبش را تکذیب کرد.

این منبع آگاه در حزب الله لبنان یکشنبه شب در مصاحبه با دفتر خبرگزاری ایرنا در بیروت گفت که سید حسن نصرالله در سلامت کامل به سر برده و پس از ابتلا به ویروس آنفلوآنزا در حال سپری کردن روند درمانی خود می‌باشد.

این منبع تاکید کرد که به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا و بروز برخی مشکلات در صدا، سخنرانی برای ایشان قدری مشکل شده بود که بنا بر این مساله تصمیم به لغو سخنرانی دبیر کل حزب الله در شامگاه جمعه گرفته شد.

بنا به اعلام این منبع آگاه، دبیر کل حزب الله لبنان روز سه‌شنبه در سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یارانش سخنرانی خواهد کرد.

این مراسم روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت تهران) در مجمع سید الشهداء شهر بیروت برگزار خواهد شد.

روابط عمومی حزب الله شامگاه جمعه از لغو سخنرانی سید حسن نصرالله درخصوص آخرین تحولات داخلی خبر داده بود.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63765

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • سورنا

        حسن نصرالله مارخوش خط وخالی است که ازدشمنی ایران واسرائیل نهایت سودرامیبردوهم ازایران صدهاهزارمیلیارددلارمیگیره وهم ازاسراییل پول خوبی میگیردوایرانیان انقدرنادانندکه فکرنمیکننداسراییل چگونه میتواندتمام پایگاههای سری ایران درسوریه ولبنان رابزندولی نمیتواندحسن نصرالله گردن کلفت راترورکند!!بخداکشتن حسن نصرالله برای اسرائیل وامریکابسیارراحت است ولی تازمانیکه دستورات انان رااجرامیکندکاری بااوندارند!! درایران فقرونداری بیدادمیکند وبازنشستگان به دلیل فقرزیادقادربه درمان خودنیستندومیمیرندانهم اکثرارزمنده وجانبازدوران جنگ وجلوی چشمشان فرزندان تحصیل کرده انهامانندشمع اب میشوندچون نه شغلی دارندونه امکان ازدواج ولی پول وثروت فراوان انان رامیدهندبه این افرادعرب گردن کلفت!! خداوندنیست ونابودکندشمادزدان وغارتگران ثروت وحق ماایرانیان والهی دلخوش نخورندپول ماراوهمیشه باترس ومرگ وبدبختی زندگی کنند! الهی امین

      ارسال نظر