خبر جنجالی نتانیاهو از کشورهای عربی

نتانیاهو در دوران جدید نخست‌وزیری‌ خود، امضای توافق عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی را به عنوان اولویت اساسی قرار داده است.

خبر جنجالی نتانیاهو از کشورهای عربی

نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید اسرائیل درباره امضای توافقات جدید عادی سازی روابط با کشورهای دیگر در منطقه، ابراز امیدواری کرد.

بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود و نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید اسرائیل درباره امضای توافقات جدید عادی‌سازی روابط با کشورهای دیگر در منطقه، ابراز امیدواری کرد.

وی در جمع سفرای ۱۳ کشور از اعضای سازمان ملل که به اراضی اشغالی سفر کرده‌اند، گفت: من درباره امضای توافقات جدید در زمینه عادی سازی روابط، خوشبین هستم.

نتانیاهو با طرح مجدد ادعاهای واهی درباره فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته ای ایران، نیز گفت: توافقات عادی سازی روابط اهمیت تاریخی دارند و می توانند به ما در تحقق اهداف منطقه‌ای کمک کنند.

گفتنی است پیش از روزنامه «یسرائیل هیوم» در گزارشی نوشت: نتانیاهو در دوران جدید نخست‌وزیری‌اش، امضای توافق عادی سازی روابط با عربستان سعودی را به عنوان اولویت اساسی خود قرار داده است.

نتانیاهو اخیراً نیز در گفتگوی ویدیو کنفرانسی با ائتلاف یهودیان جمهوریخواه (RJC) در شهر لاس وگاس گفته بود: هدف اصلی من در آینده نزدیک، توسعه توافقات عادی سازی روابط با دیگر کشورها به ویژه یک کشور خاص است.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59589

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر