اسرائیل: «ایران اینترنشنال» عامل انتشار اطلاعات جعلی ما است

خبرنگار صهیونیست در انتقاد از رسانه‌های صهیونیست اعلام کرد شبکه «ایران اینترنشنال» در خدمت این رژیم در مقابله با ایران عمل می‌کند.

اسرائیل: «ایران اینترنشنال» عامل انتشار اطلاعات جعلی ما است

«باراک راوید» خبرنگار مشهور صهیونیست با اشاره به اینکه شبکه خبری تلویزیونی «ایران اینترنشنال» مجرای انتشار اطلاعاتی جعلی است که رژیم صهیونیستی مایل به پخش آن است، از رسانه های صهیونیست در بازتاب اخبار این شبکه بدون در نظر گرفتن این مسئله انتقاد کرد.

وی در همین رابطه در توییتی که منتشر کرد، نوشت: شبکه «ایران اینترنشنال» یک «شبکه ایرانی» نیست و پخش برنامه‌هایش از ایران صورت نمی گیرد. این شبکه از لندن و با بودجه عربستان (!!!) فعالیت می کند و وابسته به اپوزیسیون (گروه های مخالف حکومت) ایران است و گهگاه به عنوان کانال انتشار اخبار جعلی اسرائیل، خدمت می کند. رسانه های اسرائیلی با ولع تمام گزارش های این شبکه را می بلعند، بدون اینکه این مسئله را به اسرائیلی ها گوشزد نمایند. دیگر کافی است.

ایران اینترنشنال اسرائیل

گفتنی است، شبکه ایران اینترنشنال که با حمایت مالی سعودی ها و ساختاربندی و شکل دهی تلویزیون دولتی انگلیس یعنی بی‌بی‌سی فعالیتش را شروع کرده است، تمرکز خود را بر مقابله با جمهوری اسلامی ایران قرار داده است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24312

ارسال نظر