دستور فوری نتانیاهو به موساد/ رهبران حماس را در هر نقطه از جهان ترور کنید

نتانیاهو تهدید کرد که به موساد دستور داده تا علیه رهبران حماس در هر نقطه از جهان اقدام کنند.

دستور فوری نتانیاهو به موساد/ رهبران حماس را در هر نقطه از جهان ترور کنید

نتانیاهو تهدید کرد که به موساد دستور داده تا علیه رهبران حماس در هر نقطه از جهان اقدام کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که بی‌وقفه در تلاش برای بازگرداندن «گروگان‌ها» و تضمین این هستیم که دیگر حماس خطری برای «اسرائیل» نباشد.

به گزارش عرشه آنلاین؛  «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در نشست خبری مشترک با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم و ینی گانتس عضو کابینه جنگ گفت: ما بی درنگ سعی در بازگرداندن «گروگان‌ها» و رسیدن به این تضمین هستیم که حماس برای «اسرائیل» دیگر خطری ندارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از هر فرصتی برای بازگرداندن «گروگان‌ها» بهره خواهیم برد، افزود: بازگرداندن «گروگان‌ها» ماموریتی مقدس است اما تحقق این هدف همیشه از طریق نظامی ممکن نیست.

نتانیاهو با بیان اینکه نابودی حماس امکان‌پذیر است، تصریح کرد: جنگ تا تحقق تمامی اهداف و نابودی حماس ادامه خواهد داشت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به توافق آتش بس موقت حماس و تل آویو ادامه داد: این توافق شامل آزادی اسرای فلسطینی که در قتل اسرائیلی‌ها دست داشتند، نخواهد بود و برای تمامی احتمالات در رابطه با توافق آتش‌بس از جمله ادامه جنگ آماده‌ایم.

نتانیاهو همچنین تهدید کرد که به موساد دستور داده تا علیه رهبران حماس در هر نقطه از جهان اقدام کنند.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این نشست خبری مشترک با ادعای نابودی حماس گفت: پایان این جنگ باید با نابودی حماس و بازگرداندن «گروگان‌ها» باشد و همه در اسرائیل به این پایبندند.

گالانت ادامه داد: هر اقدامی در غزه ما را به آزادی دیگر «گروگان‌ها» نزدیک‌تر خواهد کرد. عملیات‌های خود را برای فشار بیشتر بر حماس تعمیق خواهیم بخشید.

«بنی گانتس» عضو کابینه جنگ و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در این نشست خبری گفت: دیروز تصمیم سخت و سرنوشت‌سازی اتخاذ کردیم و من مطمئنم که تصمیم درستی بود. نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن «گروگان‌ها» خواهیم کرد.

گانتس در لفاظی خود علیه جنبش حزب الله و کشور لبنان مدعی شد: «آنچه در غزه اتفاق افتاد، ممکن است در بیروت هم تکرار شود و هیچ حمله‌ای را علیه خود بی‌پاسخ نمی‌گذاریم».

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115527

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر