شوک بزرگ به منطقه/ لشکرکشی 100هزار سرباز اسرائیل به مرز لبنان

وال استریت ژورنال خبر از لشکرکشی ارتش اسرائیل به مرز لبنان می دهد.

شوک بزرگ به منطقه/ لشکرکشی 100هزار سرباز اسرائیل به مرز لبنان

 وال استریت ژورنال خبر از لشکرکشی ارتش اسرائیل به مرز لبنان می دهد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ در اقدامی بی‌سابقه که می‌تواند ثبات در منطقه را تغییر دهد، ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰۰ هزار سرباز را در مرز با لبنان مستقر کرده است.

 این گزارش توسط مقامات صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه وال استریت ژورنال تایید شده است؛ گزارشی که نگرانی جدی برای امنیت منطقه ایجاد می‌کند و می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای به همراه داشته باشد.

مقامات رژیم صهیونیستی به روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گفتند که ارتش این رژیم ۱۰۰ هزار سرباز در مرز اراضی اشغالی با لبنان مستقر کرده است. این گزارش همچنین حاکی از احتمال تشدید درگیری ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان است.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و تایید مقاومت و در واکنش به هدف قرار دادن منازل در روستاهای جنوب توسط دشمن صهیونیستی مبارزان مقاومت امروز (سه‌شنبه) منزلی را در شهرک المطله (متولا) هدف قرار دادند که سربازان دشمن در آنجا مستقر شده بودند. این حمله تلفاتی به دنبال داشت.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115293

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر