پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» دوباره موشک‌باران شد

یک منبع نظامی از حمله موشکی جدید به پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» دوباره موشک‌باران شد

یک منبع نظامی از حمله موشکی جدید به پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، شبکه الجزیره دقایقی قبل به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد: حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد در عراق صورت گرفت و از داخل این پایگاه صدای انفجار به گوش رسیده است.

پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه طی چند روز گذشته همزمان با تشدید حملات اشغالگران صهیونیست علیه نوار غزه افزایش یافته است به طوری که روز گذشته نیز منابع عراقی از حمله جدید به پایگاه عین الاسد محل استقرار نظامیان آمریکایی در غرب این کشور خبر دادند.

یک منبع امنیتی عراقی روز شنبه به بغداد الیوم اعلام کرد که پایگاه عین الاسد در استان الانبار دوباره هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی عراق پایگاه اشغالگران آمریکایی در عین الاسد را با پهپاد هدف قرار دادند.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود: پایگاه نظامیان آمریکایی را که در ۴۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی اربیل قرار داشت، با دو پهپاد که به اهدافشان اصابت کردند، هدف قرار دادیم.

گروه‌های مقاومت عراق تایید کرده‌اند که پایگاه اشغالگران آمریکایی با نام «حریر» در شمال عرق را هدف قرار داده‌اند. صبح روز شنبه نیز یک منبع امنیتی عراقی از حمله راکتی به پایگاه نظامی میزبان نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر داده بود.

این منبع به رویترز گفت که دست کم یک راکت کاتیوشا به اطراف پایگاه ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد اصابت کرد. همچنین به تازگی پایگاه نظامیان آمریکا در میدان گازی کونیکو در شمال شرق دیرالزور هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111217

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر