واکنش فوری مشاور رهبر انقلاب به بمباران بیمارستان در غزه

مشاور مقام معظم رهبری در پیامی تاکید کرد: دیگر جایی برای صهیونیست‌های غاصب و افسارگسیخته در این منطقه وجود ندارد.

واکنش فوری مشاور رهبر انقلاب به بمباران بیمارستان در غزه

مشاور مقام معظم رهبری در پیامی تاکید کرد: دیگر جایی برای صهیونیست‌های غاصب و افسارگسیخته در این منطقه وجود ندارد.

به گزارش عرشه آنلاین، علی‌اکبر ولایتی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و زخمی شدن صدها تن از زنان و کودکان و مردم بی‌گناه و غیرنظامی بی دفاع انجامید را به شدت محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انجامید، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است و این جنایت شنیع نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در این منطقه بسیار مهم و مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد.

جنایتکاران جهانی چون آمریکا که بی دریغ از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند و پایه‌گذاران جنایات بشری تاریخ معاصر و متاخر، یعنی انگلیسی ها نقش اساسی در ایجاد این پایگاه ترور ، وحشت، کودک کشی، آدم کشی و نفی بلد مردم بی گناه دارند و مقصران اصلی این طراحی جنایتکارانه هستند.

بی تردید هیچ راهی جز ریشه کن کردن این غده سرطانی وجود ندارد و حامیان این دیوسیرتان بشرنما بدانند این اعمال شقاوت‌آمیز تیر خلاصی است بر پیکر صهیونیزم و قطعا صبر مسلمانان و آزادی خواهان جهان دیگر لبریز شده و به توصیه‌های سازشکاران اعتنا نخواهند کرد و بی‌تردید روزهای پایانی عمر این رژیم سفاک خواهد بود و ان‌شاءالله با نابودی آنها هر چه زودتر مسلمانان جهان در مسجد الاقصی نماز خواهند خواند.

صهیونیست ها یقین بدانند که مسلمانان با دست خالی توانسته‌اند رژیم اشغالگر و حامیان آن‌ها را این چنین ذلیل کنند و به زودی از سرزمین‌های اسلامی ریشه‌کن خواهند شد.

ان‌شاءاالله

علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110636

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر