زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در جریان درگیری با صهیونیست‌ها

۹ فلسطینی در درگیری‌های «کفر قدوم» واقع در شرق «قلقیلیه» و سه جوان فلسطینی دیگر در «بیت دجن» هدف گلوله‌های پلاستیکی نظامیان صهیونیست قرار گرفتند و زخمی شدند. گزارش‌ها همچنین حاکی از مصدومیت ۸۲ نفر به دلیل شدت استفاده از گاز اشک آور و ایجاد حالت خفگی در میان فلسطینیان در شرق نابلس است.

زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در جریان درگیری با صهیونیست‌ها

مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز جمعه اعلام کرد در جریان درگیری نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در کفر قدوم در شرق قلقیلیه ۹ نفر به ضرب گلوله‌های پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی شدند. تعدادی موارد حالت خفگی هم در جریان این درگیری‌ها گزارش شده است.

این مرکز همچنین اعلام کرد ۳ فلسطینی بر اثر گلوله پلاستیکی در جریان درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در بیت دجن زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد ۸۲ فلسطینی در جریان درگیری با اشغالگران قدس در «بیت دجن» در شرق نابلس، «بورین» و «قریوت» در جنوب این شهر دچار حالت خفگی شدند.
براساس گزارش های دریافتی مناطق نزدیک «جبل صبیح» در شهر بیتا در جنوب نابلس، روستای «قریوت» در جنوب شرقی نابلس، شرق روستای «بیت دجن» در شرق نابلس، روستای «کفر قدوم» و نزدیک روستای «النبی الیاس» هر دو در شرق قلقیلیه، شاهد بیشترین درگیری‌ها میان اشغالگران و شهرک نشینان با فلسطینیان در یک ساعت گذشته بود.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27548

ارسال نظر