تهران آماده‌باش شد

تهران آماده‌باش شد

 تهران آماده‌باش شد . زلزله تهران را لرزاند.زلزله تهران هر لحظه امکان رخ دادن دارد؛ این همیشه یک هشدار جدی است.  زلزله سنگین در تهران یکی از تهدیدهایی است که می‌تواند نه‌تنها شهر تهران بلکه کل کشور را با یک بحران جدی مواجه کند. پس از وقوع زلزله ۳.۶ ریشتری تهران صبح امروز که مناطقی از جنوب شرق این استان را لرزاند، مدیریت بحران استان تهران آماده‌باش کامل ستاد بحران را اعلام کرد.

 حامد یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در این باره گفت: در ساعت ۷:۰۴ صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر ۱۰ کیلومتری قیامدشت، ۱۱ کیلومتری ری و ۱۳ کیلومتری باقر شهر را در عمق ۱۰ کیلومتری زمین لرزاند. 

مطالعه بیشتر هشدار! زلزله تهران این مناطق را ویران می‌کند + تصاویر

وی با بیان اینکه این زلزله خسارتی نداشته است، گفت: با این وجود ستاد مدیریت بحران استان تهران به حالت آماده‌باش کامل درآمده است و تمامی ماشین‌آلات و سوله‌های اسکان و ... در آماده‌باش قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین از مردم خواست که خونسردی خود را حفظ کرده و به اخبار بی اساس توجه نداشته و خبر‌ها را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

تهران لرزید .صبح امروز زمین لرزه ۳.۶ ریشتری در استان تهران به وقوع پیوست.

صبح امروز (سه‌شنبه ۲۰ تیرماه) زمین لرزه ۳.۶ ریشتری تهران را لرزاند.

شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۰۷:۰۴:۵۸ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه این زمین لرزه را ثبت کردند.

موقعیت رومرکز زلزله ۳۵.۵۵ شمالی و ۵۱.۵۵ شرقی ثبت شده است.

کانون رومرکز این زمین لرزه فاصله ۱۰ کیلومتری قیامدشت، ۱۱ کیلومتری ری و ۱۳ کیلومتری باقر شهر، تهران بوده است.

زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری تهران خسارتی نداشت

مدیرعامل هلال احمر:

به دنبال زمین لرزه ۳.۶ ریشتری حوالی ساعت ۷:۰۴ امروز در قیامدشت ، پایگاه‌های امداد و نجات این استان به صورت کاملا آماده‌باش در آمدند.

آماده باش اورژانس استان تهران در پی وقوع زلزله

سرپرست اورژانس تهران از آماده باش اورژانس استان تهران در پی وقوع زلزله خبرداد.

این زمین لرزه تاکنون خسارتی نداشته است.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96824

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر