خبر مهم آموزش و پرورش خوزستان

آموزش و پرورش استان خوزستان جزئیات اجرای یک طرح تازه در مدارس و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

خبر مهم آموزش و پرورش خوزستان

آموزش و پرورش استان خوزستان جزئیات اجرای یک طرح جدید در مدارس این استان را اعلام کرد. آموزش و پرورش استان خوزستان آخرین وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس را اعلام کرد. معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان از نظارت مستمر بر روند ثبت‌نام دانش‌آموزان خوزستانی خبر داد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش‌آموزان خوزستانی در راستای قانون‌مداری و اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

امین برملا، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت فعالیت مستمر و راهبرد کارگروه‌های شش‌گانه پروژه مهر در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین اولویت آموزش و پرورش خوزستان، بسترسازی برای بازگشایی مدارس در بهترین حالت ممکن در مهرماه است و به این منظور از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی استفاده خواهد شد.

او با اشاره به شعار پروژه مهر امسال، ادامه داد: مهرورزی، مهارت‌آموزی و نصیب برابر آموزشی شعار پروژه مهر امسال است. ستاد استانی پروژه مهر با تکیه بر تجربه‌های گذشته نسبت به اجرای برنامه‌های پروژه مهر در راستای بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه اقدام خواهد کرد و از همه ظرفیت‌های درون و برون دستگاهی استفاده خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش‌آموزان گفت: یکی از مهمترین ارکان پروژه مهر ثبت‌نام دانش آموزان است و هدف آن قانون‌مداری، عدالت‌محوری و تکریم ارباب رجوع در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش است.

آموزش و پرورش استان خوزستان

خبر مهم معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان خوزستان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: این استان با آمار ۹۵ درصدی سوادآموزی به عنوان استان پیشرو در حوزه سوادآموزی در کشور معرفی شده است.

اردشیر شریف زاده، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان در جلسه کارگروه تخصصی شتاب بخشی سوادآموزی در خوزستان با تاکید بر اهمیت سوادآموزی در تحقق جامعه توسعه محور بیان کرد: این استان با آمار ۹۵ درصدی سوادآموزی به عنوان استان پیشرو در حوزه سوادآموزی در کشور معرفی شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ملی شدن طرح «نذر سواد» در کشور اظهار کرد: این طرح که با هدف استفاده از ظرفیت خیرین آموزشی در حوزه آموزش سواد در سطح خوزستان اجرایی شده تاکنون موفقیت‌های خوبی را رقم زده است و بر این اساس سازمان نهضت سوادآموزی کشور پس از بررسی روند اجرای این طرح در استان این طرح را به صورت ملی به اجرا درآورده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: درصد سوادآموزی مردم خوزستان از ۹۲ درصد در سال ۹۵ به بالای ۹۵ درصد در سال ۱۴۰۱ رسیده است که این امر ناشی از تلاش‌های گسترده حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان دارد و بی شک افزایش این درصد از مسیر همدلی و هم افزایی بین همکاران حوزه سوادآموزی محقق و میسر می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95923

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر