حجم ویدیو: 0.99M | مدت زمان : 00:00:17

مشاهده دود سیاه در آسمان و گازگرفتگی 24 نفر در اصفهان | ماجرا چه بود؟ + فیلم

کارخانه اسنوا در اصفهان آتش گرفت؛ دود سیاه و غلیظی شهر را فراگرفته است.

آتش‌سوزی کارخانه اسنوا در اصفهان و حریق گسترده در شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب (اسنوا)، تاکنون ۲۴ نفر را به علت دودزدگی و گازگرفتگی و چند نفر دیگر را به دلیل سوختگی و مصدومیت راهی مراکز درمانی کرده است. حادثه آتش‌سوزی کارخانه اسنوا در اصفهان، ساعت ۱۳ و ۱۴ دقیقه ظهر روز چهارشنبه «۷ تیر ماه ۱۴۰۲» در شرکت هایرپلاست در شهرک صنعتی مورچه خورت رخ داده است.

نیروهای امدادی از آتش‌نشانی شهرداری‌ها، هلال احمر و اورژانس به محل حادثه آتش‌سوزی کارخانه اسنوا در اصفهان اعزام شده‌اند و تخلیه بخش‌های مجاور برای پیشگیری از حادثه‌های احتمالی انجام شده است. آتش‌سوزی کارخانه اسنوا در اصفهان پس از چندین ساعت تلاش بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی اطفا شد. 

آتش سوزی کارخانه اسنوا اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، جزئیات آتش‌سوزی کارخانه اسنوا در اصفهان و حریق در انبار عمومی شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب را اعلام کرد و گفت: انبار مواد پلاستیکی شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب (اسنوا) در آتش سوخت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبر داد.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۳ و ۱۴ دقیقه ظهر امروز «چهارشنبه، 7 تیر ماه 1402» در شرکت هایرپلاست در شهرک صنعتی مورچه خورت اتفاق افتاد، اظهار داشت: حریق گسترده پس از تلاش ۳ و نیم ساعته عوامل آتش نشانی و ایمنی، اطفا شد.

آتش سوزی کارخانه اسنوا اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ۲۲ تیم آتشنشانی از شهرداری‌های شاهین شهر، اصفهان، گز و شهرهای اطراف به همراه عوامل آتشنشانی شهرک‌های صنعتی جی، مورچه خورت، شهرک بزرگ و دهق و نیز آتشنشانی پالایشگاه و پتروشیمی و شهرک انرژی به محل اعزام شده بودند و با تجهیزات و خودروهای آتشنشانی و آبرسان در انجام عملیات اطفای حریق مشارکت داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت بحران شهرستان شاهین شهر با محوریت فرمانداری و اعزام عوامل امدادی و آتش‌نشانی، تیم‌های فوریت‌های پزشکی و آمبولانس نیروی انتظامی در محل حضور یافتند، افزود: این حادثه خوشبختانه خسارات جانی نداشت.

شیشه فروش اضافه کرد: در این حادثه اما ۲۰ نفر دچار دودزدگی و گازگرفتگی شدند و سه نفر سوختگی سطحی داشتند و یک نفر نیز بدلیل نیاز به اقدامات پزشکی به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: سوله شرکت هایرپلاست به مساحت پنج هزار متر مربع در اثر این حادثه به همراه قطعات و مواد اولیه موجود خسارت دیده و علت حادثه توسط تیم ایمنی و آتشنشانی در دست بررسی است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، خللی در روند تولیدات شرکت ایجاد نشده است و تعدادی از تیم‌های آتشنشانی برای لکه گیری حریق‌های جزئی و خفته و ایمن سازی کامل محل مستقر شدند.​

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94593

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر