انفجار مهیب در اصفهان | منازل مسکونی ویران شدند

جزئیات انفجار مهیب در اصفهان که موجب تخریب 2 منزل مسکونی شده است، اعلام شد.

انفجار مهیب در اصفهان | منازل مسکونی ویران شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه انفجار در ۲ منزل مسکونی ۲ طبقه خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۸ و ۰۷ دقیقه صبح امروز «یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲» شهروندان محله باطون واقع در خیابان زینبیه انفجار منزل مسکونی را به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان اعلام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه منزل مسکونی ۲ طبقه رخ داده بود، گفت: از آنجایی که احتمال محبوس ماندن افراد در زیر آوار وجود داشت، بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های ۷‌، ۱۹ و خودروی نجات از ایستگاه شماره ۶ همراه با ایمانیان، رئیس ایستگاه ۷ و فلاحی، رئیس ایستگاه ۱۹ خود را به محل حادثه رساندند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: طی بررسی‌های انجام شده و بنا به اظهارات مالکین دو ساختمان همجوار که بر اثر این اتفاق تخریب شده بودند، خوشبختانه مشخص شد فردی در زیر آوار محبوس نشده است و فقط یک آقای ۴۵ ساله دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

کاوه آهنگران افزود: علت دقیق این حادثه و نوع گاز منتشر شده (شهری یا ال پی جی) در دست بررسی است و در گزارش تکمیلی بعدی اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88151

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر